“Suveræn oplevelse ”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Anmeldt 15. maj 2018 fra mobile enheder

Vi var afsted 11 venner og havde en rigtig god dykkertur! Det er ikke første gang vi bruger dem. Yderst dygtige folk og professionelle.

Tak, Ammar A
Filtrér

Anmeldt 22. april 2018

Funnydivers kan varmt anbefales! Søde og erfarne dykkerinstruktører samt personale, der altid sørger for fantastiske oplevelser både under og over vandet. Der er styr på udstyret, på maden og ikke mindst på sikkerheden. Det er desuden fantastiske steder man dykker med smukke koraller og farvestrålende fisk, og personligt har jeg både set delfiner, skilpadder og blæksprutter når jeg har dykket med Funnydivers. Det er anden gang jeg valgt at benytte Funnydivers, og det bliver bestemt ikke den sidste gang! Tusinde tak for denne gang.

Tak, biancacecilielin2018
Anmeldt 9. juni 2017

Kan kun anbefale dem. De sørger for alt. Kender de bedste dykkersteder, så man får en masse oplevelser.
Så kom hver dag og hentede os og kørte os til båden. Vi fik hjælp til alt på båden, lige fra at få udstyr på til vi var oppe igen, hvor de tog imod os og hjalp os op og tog vores flasker. Maden var med i prisen og stor ros til kokken på båden.
Ahmed som vi havde som dykkerinstruktør, er super dygtig og kender området utrolig godt.
Alle på båden var med til at man fik mere ud af dykkerturen, end vi havde troet eller håbet på. Så en kæmpe tak til at gøre vores uge uforglemmelig.

Tak, OnAir380714
Anmeldt 25. oktober 2015

kan stærk anbefale dem. De er meget behagelig og hjælpsomme. De skaber en sjov stemning på skibet. De er især gode til at tage hånd om førstegangs dykker. Men det så ud til at de mere øvede også nyder turen hver gang

Tak, Al-Hachamy
Anmeldt 25. oktober 2015

Eksemplarisk oplevelse!! Venlige og altid smilende Tak for denne gang - ses næste år til flere dyk i gode omgivelser..

Tak, JulianW86

Rejsende, der kiggede på Funnydivers Diving Center, kiggede også på

Hurghada, Røde Hav og Sinai

Har du været i Funnydivers Diving Center? Fortæl om dine oplevelser!