“Super dykkertur”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Anmeldt 9. juni 2017

Kan kun anbefale dem. De sørger for alt. Kender de bedste dykkersteder, så man får en masse oplevelser.
Så kom hver dag og hentede os og kørte os til båden. Vi fik hjælp til alt på båden, lige fra at få udstyr på til vi var oppe igen, hvor de tog imod os og hjalp os op og tog vores flasker. Maden var med i prisen og stor ros til kokken på båden.
Ahmed som vi havde som dykkerinstruktør, er super dygtig og kender området utrolig godt.
Alle på båden var med til at man fik mere ud af dykkerturen, end vi havde troet eller håbet på. Så en kæmpe tak til at gøre vores uge uforglemmelig.

Tak, René D
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 25. oktober 2015

kan stærk anbefale dem. De er meget behagelig og hjælpsomme. De skaber en sjov stemning på skibet. De er især gode til at tage hånd om førstegangs dykker. Men det så ud til at de mere øvede også nyder turen hver gang

Tak, Al-Hachamy
Anmeldt 25. oktober 2015

Eksemplarisk oplevelse!! Venlige og altid smilende Tak for denne gang - ses næste år til flere dyk i gode omgivelser..

Tak, JulianW86
Anmeldt 25. oktober 2015 fra mobile enheder

Utroligt fed oplevelse! Meget trygt og hyggelig stemning. Var sammen med min kæreste og vi havde det rigtig godt og det var det bedste i ferien.

Tak, Basshar M
Anmeldt 25. oktober 2015 fra mobile enheder

Super fed oplevelse, anbefales at prøve...

Rigtig godt behandlet og meget dygtig instruktør, man føler sig tryg og sikker..

Tak, Sufjan L

Rejsende, der kiggede på Funny Divers Diving Center, kiggede også på

Hurghada, Røde Hav og Sinai

Hurghada, Røde Hav og Sinai

Har du været i Funny Divers Diving Center? Fortæl om dine oplevelser!