“Fedeste oplevelse”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Anmeldt 25. oktober 2015 fra mobile enheder

Utroligt fed oplevelse! Meget trygt og hyggelig stemning. Var sammen med min kæreste og vi havde det rigtig godt og det var det bedste i ferien.

Tak, Basshar M
Filtrér

Anmeldt 25. oktober 2015 fra mobile enheder

Super fed oplevelse, anbefales at prøve...

Rigtig godt behandlet og meget dygtig instruktør, man føler sig tryg og sikker..

Tak, Sufjan L
Anmeldt 25. oktober 2015

Virkelig en fed oplevelse, første gang jeg har været nede og dykke. De er ekstremt hjælpsomme og virkelige gode til at informere og guide en så man er tryg under hele dykningen

Tak, Mohammed S
Anmeldt 27. august 2015 fra mobile enheder

Ekstremt profesionelle, og meget funny. Elsker dem for måden de hjælper på, og gøre turen så dejlig. Ahmad hjalp os rigtig meget med at føle os sikre.

Tak, MohammadM1065
Anmeldt 8. juni 2015

Vi dykkede med funnydivers i 5 dage i maj. I alt 11 dyk og havde en rigtig god ferie med dem:-) vi kommer helt bestemt tilbage til dem næste gang vi er i hurghada. Vi kan anbefale dem til andre:-) dejlig båd med et fantastisk Crew og guider:-)

Hilsen Susanne og Johnny

Tak, Johnny W

Rejsende, der kiggede på Funnydivers Diving Center, kiggede også på

Hurghada, Røde Hav og Sinai

Har du været i Funnydivers Diving Center? Fortæl om dine oplevelser!