Åben i dag: 00.00 - 23.59
Book på forhånd
Ture fra Funnydivers Diving Center har en tendens til at blive udsolgt – rejsende anbefaler at booke på forhånd.

oversat af Google
Sådan kan du opleve Funnydivers Diving Center
fra 57,80 $
fra 57,80 $
Anmeldt d. 25. oktober 2015

Virkelig en fed oplevelse, første gang jeg har været nede og dykke. De er ekstremt hjælpsomme og virkelige gode til at informere og guide en så man er tryg under hele dykningen

Dato for oplevelse: oktober 2015
Tak, Mohammed S
Anmeldt d. 27. august 2015 fra mobile enheder

Ekstremt profesionelle, og meget funny. Elsker dem for måden de hjælper på, og gøre turen så dejlig. Ahmad hjalp os rigtig meget med at føle os sikre.

Dato for oplevelse: september 2014
Tak, MohammadM1065
Anmeldt d. 8. juni 2015

Vi dykkede med funnydivers i 5 dage i maj. I alt 11 dyk og havde en rigtig god ferie med dem:-) vi kommer helt bestemt tilbage til dem næste gang vi er i hurghada. Vi kan anbefale dem til andre:-) dejlig båd med et fantastisk Crew og guider:-)

Hilsen Susanne og Johnny

Dato for oplevelse: maj 2015
Tak, Johnny W
Anmeldt d. 20. januar 2015

Var for 3 år siden i Hurghada for første gang, og var dengang 3 dage med Funny Divers. Min far dykker, og havde inviteret mig med på turen, for at jeg også kunne opleve livet i det røde hav. Jeg havde således ikke certifikat, men var ude på "prøvedyk", hvilket betød at jeg dykkede med min egen instruktør. Hver dag var vi ude på 2 dyk, på to forskellige locations - og fik god mad på båden mellem de 2 dyk. Stemningen er meget afslappet og venlig, og personalet har god humor. Allerede dengang lovede jeg mig selv at jeg skulle tilbage og have taget dykkercertifikatet, hvilket jeg gjorde her i julen 2014. Tilfældet ville at et dansk par vi mødte dernede for 3 år siden, også var med - og et par belgiere og en hollænder vi også snakkede med sidst, var også med - så vi er tydeligvis ikke de eneste der vender tilbage. Vi var ude at dykke alle de dage vi havde mulighed for det, og kunne jeg tage afsted i morgen, gjorde jeg det! Priserne er yderst rimelige, og jeg vender helt sikkert tilbage - men der går ikke 3 år før jeg besøger Funny Divers næste gang.

Dato for oplevelse: december 2014
Tak, Thomas L
Anmeldt d. 31. juli 2014

Jeg tog mit Open Water i Thailand for 1.5 år siden, så var ret nervøs ved tanken om dykning igen, da det var noget tid siden sidst.
Der var dog intet at være nervøs for. Sjældent har jeg mødt sådan et sødt og imøde kommende personale, og ikke mindst hjælpsomme, som der var ombord på Funny divers båden. Jeg følte mig tryg fra jeg steg om bord til det sidste dyk 5 dage senere.
Jeg fik set et smukt liv under vand, både fisk og koraller.
Jeg kan varmt anbefale Funny Divers. .

Dato for oplevelse: juli 2014
Tak, Maja