“Nyt dykkercenter for os :-)”

Funny Divers Diving Center
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Anmeldt 8. juni 2015

Vi dykkede med funnydivers i 5 dage i maj. I alt 11 dyk og havde en rigtig god ferie med dem:-) vi kommer helt bestemt tilbage til dem næste gang vi er i hurghada. Vi kan anbefale dem til andre:-) dejlig båd med et fantastisk Crew og guider:-)

Hilsen Susanne og Johnny

Tak, Johnny W

Anmeldt 20. januar 2015

Var for 3 år siden i Hurghada for første gang, og var dengang 3 dage med Funny Divers. Min far dykker, og havde inviteret mig med på turen, for at jeg også kunne opleve livet i det røde hav. Jeg havde således ikke certifikat, men var ude på "prøvedyk", hvilket betød at jeg dykkede med min egen instruktør. Hver dag var vi ude på 2 dyk, på to forskellige locations - og fik god mad på båden mellem de 2 dyk. Stemningen er meget afslappet og venlig, og personalet har god humor. Allerede dengang lovede jeg mig selv at jeg skulle tilbage og have taget dykkercertifikatet, hvilket jeg gjorde her i julen 2014. Tilfældet ville at et dansk par vi mødte dernede for 3 år siden, også var med - og et par belgiere og en hollænder vi også snakkede med sidst, var også med - så vi er tydeligvis ikke de eneste der vender tilbage. Vi var ude at dykke alle de dage vi havde mulighed for det, og kunne jeg tage afsted i morgen, gjorde jeg det! Priserne er yderst rimelige, og jeg vender helt sikkert tilbage - men der går ikke 3 år før jeg besøger Funny Divers næste gang.

Tak, Thomas L
Anmeldt 31. juli 2014

Jeg tog mit Open Water i Thailand for 1.5 år siden, så var ret nervøs ved tanken om dykning igen, da det var noget tid siden sidst.
Der var dog intet at være nervøs for. Sjældent har jeg mødt sådan et sødt og imøde kommende personale, og ikke mindst hjælpsomme, som der var ombord på Funny divers båden. Jeg følte mig tryg fra jeg steg om bord til det sidste dyk 5 dage senere.
Jeg fik set et smukt liv under vand, både fisk og koraller.
Jeg kan varmt anbefale Funny Divers. .

Tak, Maja
Anmeldt 7. juli 2014 fra mobile enheder

Jeg har dykket hos funny divers siden 2006 ca. 50 dyk. Kan varmt anbefales. Personalet er professionelle og priserne er fornufttige. Maden er god. Jeg dykker mindst en gang om året og vil forsat bruge funny divers, idet jeg altid får en possitiv oplevelse

Tak, Ammar A
Anmeldt 20. maj 2014

Jeg har flere gange besøgt Funny Divers i Hurghada. Altid hjælpsomme instruktører og en god stemming på båden. Vi besøgte mange flotte steder og havde nogle fantastiske dyk. Jeg kan kun give Funny Divers mine bedste anbefalinger!

Tak, Alexandar M

Rejsende, der kiggede på Funny Divers Diving Center, kiggede også på

Hurghada, Røde Hav og Sinai

Har du været i Funny Divers Diving Center? Fortæl om dine oplevelser!