“Lækker kamelbøf”
Anmeldelse af The Lodge Restaurant

The Lodge Restaurant
nr. 22 af 405 Restauranter i Hurghada
Køkkener: Østeuropæisk
Velegnet til: Barhygge, Romantisk, Store grupper, Familier med børn, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 18. marts 2018 fra mobile enheder

Vi var anbefalet af vores guide at prøve kamelbøf på The Lodge og vi blev bestemt ikke skuffet. Lækker stegt og så meget smag. Kan bestemt anbefales.

Tak, EvaDybdahl

Anmeldt 25. januar 2018 fra mobile enheder

Lækkert kød, stegt perfekt. Vi fik kamelbøf og ribeye.
Lækkert velsmagende tilbehør. God betjening.
De franske kartofler er uden salt men det kan de godt være for de smager virkelig af gode kartofler.
Også gode drinks.

Tak, AnnL1363
Anmeldt 26. juli 2017 fra mobile enheder

Super sted med lækre retter. Godt tilberedt. Rigtig lækker service og venligt personale. Kan kun anbefale folk et besøg dertil

Tak, christinahaahr
Anmeldt 9. august 2016

Vi var inde og spise på min mands fødselsdag og det var helt fantastisk.
Maden var god, bøfferne møre og lækre og tilbehøret ligeså.
Wesam som vores tjener hed var super serviceminded og høflig.
drinksene smagte virkelig dejligt.

Og så er priserne super :)

Tak, Camilla A
Anmeldt 7. januar 2016 fra mobile enheder

Vi tilbragte to aftener på restauranten i løbet af vores ferie og vi nød det meget begge gange. God betjening, lækker mad, ekstra små overraskelser flere gange og den sidste aften var der livemusik. Kan varmt anbefales.

Tak, MLMortensen

Rejsende, der kiggede på The Lodge Restaurant, kiggede også på

Hurghada, Røde Hav og Sinai

Har du været i The Lodge Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!