Anmeldt d. 10. november 2019

Dejligt hotel med en god og dejlig stemning hele vejen igennem. Personalet er så søde og hjælpsomme. Værelserne var super fine, man bestemmer selv om man ønsker rengøring fra dag til dag. Dog er hovedpuderne på et par af værelserne utrolig dårlige - men det er smag og behag.
Folkene som prøver at sælge diverse ting omkring poolen kan blive lidt for nærgående og påtrængende - men de fleste forstår et nej. Maden er meget kedelig og ensformig, drinksene utrolig stærke - Men bartenderne justerer gerne til ens behov. God underholdning om aftenen.
Hotellets placering er tæt på indkøb, den nye marina og andet - det er en god og central placering i Hurgada.

Dato for ophold: november 2019
1  Tak, emilielangelund
Anmeldt d. 9. november 2019 fra mobile enheder

Skønt hotel med god atmosfære. Lidt slidt nogle steder, men pænt og rent overalt.
Maden er vel som på alle andre 3’ere lidt kedelig og ensformig, men udmærket.
Rigtig dejlig strand og fin pool, der dog var lidt kold.
Kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: november 2019
1  Tak, 304birgitteh
Anmeldt d. 2. oktober 2017 fra mobile enheder

God beliggenhed, fine værelser.
Har boet der mange gange da det ligger super centralt. Men MAN skal ikke vælge dette hotel med børn og med All Inklusive
deres mad er virkelig dårligt og begrænset udvalg. Super service
Rikke Solrød
Denmark

Dato for ophold: oktober 2017
2  Tak, Rikke T
Anmeldt d. 29. april 2017 fra mobile enheder

Skuffende russer-hotel. Personalet er venligt, men det virker til, at de har fået af vide at de larmende russere, som var til stor gene for resten af hotellets gæster, var noget som skulle overses og accepteres.
Underholdningen med russiske animation team var så rystende amatøragtig dårlig, at man fandt et andet sted at være i byen. Desværre er dette hver aften indtil efter midnat !!!!
Min søn og jeg som skulle holde juleaften og ferie på dette Hotel, var dybt skuffet over hotellets manglende reaktion på klager om larm, manglende normal adfærd i restauranten og enorme dårlige animations team, som kaldes underholdning.
Sælgere på stranden, som har til huse på hotellets matrikle, var nærgående og påtrængende og var fløjtende ligeglad med, at man lå i bikini og sætte sig så tæt på én, at det var utrolig ubehagelig! Og jeg som dansker, er ellers ikke sippet på det punkt. Flere gange i timen hele ugen, kom sælgere af snorkelture undervisning og dykning. Andre forsøgte at sælge ture i Hurghada, til Luxor eller til Elgona osv. Igen ved at sætte sig på ens solseng eller stå så tæt, at man kunne lugte deres sved. Og forsøge at sælge så længe, at man flygter ind på hotelværelset- efter udtrykkeligt at have sagt: No Thanks, we are Really not interested.. please move on... osv.
Næste dag er bare en ny udfordring - med de samme sælgere!!!
Hotel managerene var uinteresseret i vores klage over russernes utålelige opførelse og ekstreme larm til langt ud på natten, samt klager over pågående sælger er på stranden og ved poolområdet.
De to stjerner kommer fra den gode morgenmad og Cabana barens personale, service og placering ude i vandet og langt fra russisk " territorium" på og ved scene baren ved poolen.
Aldrig mere Bella Vista.

Dato for ophold: december 2016
Tak, HelenaMariannGreen
Anmeldt d. 31. marts 2017

Hotel er overskueligt, bedst egnet for voksne. Lidt kedeligt og ensformigt mad, men tæt til byen og Marina, hvor der kan spises meget lækkert til billige penge. Giv lidt drikkepenge ved indcheck og få et bedre værelse. Shoppen tættest ved indgangen til hotellet skal man ikke bruge - han snyder og bedrager kraftigt. Derimod tag en taxi for ca. 20-30 pund til markedet i El Darar, hvor man kan gøre gode handler.

Værelsestip: God udsigt over bugten fra vores værelse
Dato for ophold: marts 2017
Tak, Jaeme