Åben i dag: 08.00 - 12.30, 14.30 - 17.30

fra 1.156,00 $
fra 714,00 $
fra 1.370,22 $
Anmeldt d. 19. juli 2018 fra mobile enheder

Spændende udstillinger. Man får et godt indtryk af Darwins arbejde og der er en god information om skildpadde opfostringen. Tæt på et par udmærkede steder til snorkling. Der er lukket fra 12:30-14:30 og det gælder også frokost restauranten.

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, LarsJensenLRJ
Anmeldt d. 8. april 2018

Stedet var lidt af en skuffelse, da vi havde regnet med der var historie knyttet til stedet, med udstilling og plancher. Det vi så var et nedslidt sted, hvor der kun var nogle enkelte indhegninger med Galapagos skildpadder, hvor man fik indtryk af at de ikke har helt styr på avlsarbejdet, da der var en stor indhegning med udelukkende han skildpadder (af hensyn til at sikre avl, så bør der værre flest hunner).

Til gengæld rummede stedet på en overraskelse i form af nogle eksemplarer af de sjældne Santa Fe leguanerne, som gjorde stedet et besøg værd.

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, Erik R
Anmeldt d. 8. april 2018

Dato for oplevelse: april 2018
Tak, ErikR1051
Anmeldt d. 13. februar 2017

Ikke som vi havde forventet, ikke de store aktiviteter. Tror flere ting var lukket, måske sæsonbestemt. Absolut ikke et "must".

Dato for oplevelse: januar 2017
Tak, BJPtravel2013
Anmeldt d. 28. januar 2017 fra mobile enheder

Vi kom lidt tidligt på en varm dag, centeret har mange illustrationer og forklaringer. Der var også mange film der forklarede og centerets projekter. Klart et steder man bør besøge. Jeg håber at der en dag også kommer til at kunne vise noget om det arbejdes der gøres for skildpadderne. Der er også mulighed for at sidde ned og få noget at drikke et område der passer fint til stedet.

Dato for oplevelse: januar 2017
Tak, Sifka2000