Casa-Osorio
83 $
77 $
Besparelsesbesked! 19 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 19 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 95 $ pr. overnatning.

110 $
95 $
  • Gratis parkering
Gran Hotel(Medellin)(Meget for pengene!)
70 $
63 $
76 $
59 $
Besparelsesbesked! 41 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 41 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 100 $ pr. overnatning.

82 $
74 $
  • Morgenmad inkluderet
Besparelsesbesked! 14 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 14 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 86 $ pr. overnatning.

La Campana Hotel Boutique(Medellin)(Meget for pengene!)
62 $
55 $
  • Gratis parkering
Hotel Plazuela San Ignacio(Medellin)(Meget for pengene!)
30 $
40 $
TripAdvisor
Besparelsesbesked! 31 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 31 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 58 $ pr. overnatning.

184 $
150 $
205 $
185 $
Orbitz.com
  • Morgenmad inkluderet
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 210 $ pr. overnatning.

Der blev ikke fundet nogen resultater. Prøv at fjerne et filter, ændre din søgning eller for at læse anmeldelser.