Anmeldt d. 17. februar 2018

Vi ankom lige over midnat d. 5.feb., og blev bare mødt af hjælpsomt personale. Vi blev hurtigt indkvarteret, og så var det bare i seng. Næste morgen blev vi mødt af altid smilende og hjælpsomme medarbejdere, og vi havde bestilt med morgenmad, det er et helt kapitel for sig selv, som jeg anmelder for sig selv. Hotellet har åbenbart sat sig for at alle skal føle sig hjemme, og det lykkedes i hvert fald. Jeg kan kun anbefale dette hotel til alle der tar et smut til Dubai, det er fantastisk

Værelsestip: Vælg et værelse med udsigt til Burj Khalifa
Dato for ophold: februar 2018
Tak, Henrik K
Anmeldt d. 12. juni 2017

Kom sent efter midnat til hotellet og blev mødt af Amir som var utroligt serviceminded skaffede os værelser med udsigt til Burj Kalifa. Amir og Ali som vi mødte flere gange i receptionen var ligesom alle andre på hotellet meget venlige og hjælpsomme og det sammenholdt med en lækker pool, lækre værelser samt en fantastisk morgenmads restaurant var dette ophold i Dubai på Hotel Rove downtown en super oplevelse. hotellet ligger godt hvis man skal shoppe og se downtown.
Henrik Nürnberg

Værelsestip: Få et værelse med udsigt til Burj Kalifa
Dato for ophold: juni 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, henriknurnberg
Anmeldt d. 10. april 2017 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed med få 100 meter til Dubai mall og Burj Khalifa. Trendy hotel med skøn stemning i lobby. Personalet altid smilende og imødekommende. Super lækker med et tilhørende mini marked som har alt. Poolen ligger fint med solen/skygge. Kommer helt sikkert her igen når valget kommer til Dubai's midtby.

Dato for ophold: april 2017
Tak, Daniel K
Anmeldt d. 21. februar 2017

Super lækkert hotel, flot og meget moderne. Fint pool område. God service både ved pool og reception, vi fik en gratis opgradering til Burj Khalifa udsigten fordi vi ankom på min fødselsdag. Hotellet har en lille butik, hvis man lige får lyst til lidt snack eller mad, samt en hyggelig restaurant.
Perfekt beliggenhed, ligger 5 min fra Dubai mall, fountain, Burj Khalifa og metro.
Vi boede her i 5 nætter, og derefter to nætter på Atlantis, hvilket var godt, for så fik man set mere af Dubai, da det hele ligger lidt langt væk hinanden.

Kan helt klart anbefale dette hotel, meget værdi for pengene.

Dato for ophold: februar 2017
Tak, Camilla E
Anmeldt d. 24. januar 2017 fra mobile enheder

Vi boede på hotellet 2 nætter og vi var meget tilfredse. Pæne rene værelser og stort badeværelse. Der var stort 42 tommer fladskærm med mange tv kanaler. Vi spiste deres morgenmads-buffet en enkelt gang og det var ok men heller ikke mere. Der er et lille supermarked som er åben hele døgnet. Rigtig fint udvalg af mad, frisk frugt, drikkevarer og snacks. Hotellet ligger meget tæt på Dubai mall og Burj Khalifa. Det er et rigtig godt hotel til prisen.

Dato for ophold: januar 2017
Tak, tina b