Anmeldt d. 7. december 2017

Dejligt stort værelse med balkon og havudsigt. Venligt og hjælpsomt personale. Tæt på strand. Lidt langt fra centrum. Shuttlebus til forskellige destinationer. Strandtaske med håndklæder, liggeunderlag og parasol frit til rådighed. God elevatorkapacitet.

• Overnattede: november 2017, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, Per T
Anmeldt d. 3. maj 2017

Rigtigt flot hotel i bedste klasse på The walk, med fin udsigt til havet.
Alt er pinligt rent og velholdt. Personalet er flinke og snakkende/ interesserede
Rigtig god morgenmads buffet der bliver helt overdådig når der er Brunch.
Kan på det varmeste anbefales.

• Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, niller1959
JAOVH, Rooms Division Manager hos JA Ocean View Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. maj 2017

Kære niller1959 ,

Tillad mig venligst personligt at takke, fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med andre rejsende her på TripAdvisor. Jeg værdsætter muligheden, for at være din vært på din tur til Dubai. At vide du havde en oplevelse som overgik dine forventninger glæder mig meget. Jeg er overbevist om at vores gæster fotjener at opleve det aller bedste.

Endnu engang tusind tak. Vi håber på at byde dig velkommen tilbage til JA Ocean View Hotel i fremtiden

Greg Moses
Rooms Division Manager

Anmeldt d. 18. marts 2017 fra mobile enheder

Vi havde en dejlig uge på JA Ocean View. Noget larm fra The Walk, men det hører nok med, hvis man vil have ocean wiev - og det får man her. Tæt på alle restauranter, Tram og Metro. Dubai Marina i gå afstand.
Vores room attendant Danish gav os en super fin service - rigtig rar og familiær.

Overnattede: marts 2017, rejste som par
Tak, Henriette J
Anmeldt d. 14. marts 2017

Dejligt hotel som også ligger super godt i forhold til stranden. Rent og pænt alle steder på hotellet. Alle er meget hjælpsomme. Vi har boet her før og gør det meget igen hvis vi kommer forbi Dubai. Dejlig udsigt over stranden.

• Overnattede: marts 2017, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, 141lisbetht
Torsten O, Area General Manager hos JA Ocean View Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. marts 2017

Kære 141lisbetht ,

Jeg er glad for at læse din anmeldese, da det lyder som om alt var gjort nemt og bekvemt for dig, som det netop skulle være.

Vi vil fortsætte med at gøre det vi gør, og håber på at du vil komme tilbage til JA Ocean View Hotel i den nærmeste fremtid. Tak fordi du tog dig tid til at skrive din anmeldse.

Torsten Obermann
Area General Manager

Anmeldt d. 14. november 2016

Jeg havde 4 overnatninger/ 3 hele dage i Dubai på JA Ocean View Hotel. Hotellet ligger fint tæt ved god strand og lige ved The Walk. Værelset med udsigt over havet og balkon var dejligt. Prismæssigt lidt dyrt hvis man som jeg, rejser alene, men servicen er helt i top. Lækker mad i restauranten og meget hjælpsomt personale overalt på hotellet.

• Overnattede: oktober 2016, rejste alene
Tak, Inge A
Torsten O, Area General Manager hos JA Ocean View Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. november 2016

Kære Inge A ,

Vi er glade for at vide at du varmt anbefaler os til andre rejsende. Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse her på TripAdvisor. Det er dejligt at se nogle af de positive faktorer, som gjorde dit ophold mere mehageligt. Jeg har noteret din feedback og delt det med min ledelse.

Jeg ser frem til dit næste besøg, som vi er forpligtet til at gøre mindst lige så mindeværdigt .

Torsten Obermann
Area General Manager