Miracle Garden og Global Village Dubai

fra 15,00 US$
fra 115,00 US$
fra 90,50 US$
Anmeldt d. 15. marts 2020 fra mobile enheder

Global Village er bestemt et besøg værd (og entréen er kun ca. 30 DK Kr). Flot om dagen, men mest efter mørkets frembrud, hvor samtlige bygninger, træer mm oplyses i alverdens farver. Mange små boder/butikker som sælger al muligt fra verdens lande. Mange fine madboder og restauranter til meget rimelige priser.

Dato for oplevelse: marts 2020
2  Tak, mortenc2013
Anmeldt d. 15. februar 2020 fra mobile enheder

Super positiv oplevelse. Billigt og mega gennemført. Alle verdens lande med egne markeder. Fx thailandsk bådmarked.
Og superflot stuntshow.
Kan klart anbefales - og helst om aftenen hvor lysene er så flotte

Dato for oplevelse: februar 2020
2  Tak, 616perniller
Anmeldt d. 7. januar 2020

Til dem der elsker at rejse og opleve, kan dette opveje lidt.
Her er noget for enhver smag. Man kan besøge så mange lande og lige få eget indtryk
af hvad dette land rummer om ikke andet, i forhold til indkøb.
Em kæmpe overraskelse var at se Korea, som solgte det lækreste senge tøj, så blødt og lækkert - Det var lavet af bambus, fantastisk.
Eller de afrikanske lande, med mange flotte ting.
Hvad mad angår så kan man få lige hvad man ønsker. der er bl.a. et lækkert thailandsk flodmarked osv.
Dette skal opleves.

Dato for oplevelse: december 2019
2  Tak, rips2015
Anmeldt d. 4. november 2019 fra mobile enheder

Absolut den bedste sted jeg har besøg i dubai. Jeg havde set youtube video om stedet og tro mig jeg blev ikke skuffet.
Det tag ca 30min fra uninon st i Deira område med bus som kører direkte til stedet. Vi valgte en fredag tag afsted så der var mange i bussen samt i global village da det er weekend. Vi besøgte forskellige bodre spiste lidt her of der...

Dato for oplevelse: oktober 2019
2  Tak, mohammadsM6510VY
Anmeldt d. 17. april 2019

Er du i Dubai bør i ligge vejen forbi dette sted, kom ved 16 tiden og se den store forskel der er mellem eftermiddagen og aften det bliver så meget pænere når det er aften.
Absolut en tur værd.

Dato for oplevelse: april 2019