“Not again”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt 2. april 2017 fra mobile enheder

Hvad vi havde forventet skulle være en hyggelig tur med masser af information og sightseeing blev en speedbådsoplevelse som var ligegyldig.
Med lynets hast kom vi ud til hotellerne, en oplevelse som for os, og for andre ikke var behagelig.
Guide oplyste at man skulle række armen op hvis man blev syg eller følte ubehag, men trods en ældre dame rakte armen op, skete intet.
Josef som var kaptajn manglede helt klart situationsfornemmelse at han i aftenmørket sejlende med mennesker over 40+.

Tak, Lars J

Anmeldt 13. marts 2017

Hold på hat og briller det var sjovt. Nick vores kaptajn gav den gas og vi susede ud til Atlantis hvor det blev taget billeder i stavnen. Videre til Burj al Arab, og tilbage til marinaen. En oplevelse som jeg helt sikkert vil anbefale. Undervejs får man info om det man sejler forbi. Value for money.

Tak, Dorthe B
Anmeldt 11. oktober 2016 fra mobile enheder

Da vi ikke havde meget tid i Dubai valgte vi på dagen da vi kom at tage en tur med yellow boat. Det var en fornøjelse at sejle rundt ned vores guide der både tog billeder af os og også fortalte om de spænende ting vi sejlede forbi. Vi var alle helt vilde med den hurtige fart gennem bølgerne og det gjorde hele turen meget sjovere. Dog skal man passe rigtig godt på når man afleverer sit kamera eller sin telefon, når der skal tages billeder.

Vores guide foreslog at han kunne tage et billede af vores familie foran atlantishotellet og sejlet, og det var skam også ganske fint. Men flere gange fik jeg ondt i maven da han stod med mit kamera ud over båden ud et fast greb, så pas endelig på at jeres ting ikke forsvinder havet pga en uopmærksom guide.

Tak, Sofie G
Anmeldt 4. september 2015

Jeg kan på det varmeste anbefale en tur med Yellow Boats. Super gode guides. Sidst jeg var afsted var i april måned. Sågar 2 gange i samme periode. Men oplevelsen var fantastisk begge gange. Stor ros til captain Tharaka :-))

Tak, Tina S
Anmeldt 24. april 2015 fra mobile enheder

Vi var på en skøn aftentur den 20. April med guide THARA.
Vi fik både solnedgang og super information under hele turen.
Kan klart anbefales.

Tak, Tina S

Rejsende, der kiggede på The Yellow Boats, kiggede også på

Dubai, Emirate of Dubai
Dubai, Emirate of Dubai

Har du været i The Yellow Boats? Fortæl om dine oplevelser!