Anmeldt d. 17. marts 2014

Hotellet er gennemsnitligt, men pris og kvalitet passer fint sammen. Urolig lobby med tydelig focus på russiske gæster - dog oplevede vi ikke andet end venlige og rolige gæster.
Sørg for at få et "Stille" værelse - værelser mod vejen er utålelige, jeg prøvede begge dele. Vinduerne kan ikke lukkes så de skærmer for støj, så et stille værelse er helt essentielt.
Servicen er fin og fyldestgørende og restaurenterne er absolut ok.
Pool området er meget lille i forhold til antallet af gæster, tag ikke dette hotel hvis det er en ferietur - der er langt bedre alternativer.

Værelsestip: Stille værelse
  • Overnattede: marts 2014, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Soren Bo P
Anmeldt d. 3. februar 2013

Fint hotel med rimelig beliggenhed, tæt på metro og med egen taxa service. Der er flere restauranter på hotellet. Morgenmaden er lidt kedelig. To meget trafikkerede gader lå lige op til hotellet, så der var en del trafikstøj. Sørg for at få et værelse ind mod gården.Rengøringen er ok. Personalet er flinke og venlige. Elevatorerne er ok. Dubai er en ny by, ca. 50 år gammel, så der er ikke ret meget kultur og atmosfære. Mest som den største og rigeste i verden. Alle er flinke og serviceminded.

• Overnattede: februar 2013, rejste med familie
1  Tak, 415Rejs
Anmeldt d. 21. januar 2013

Vi var 2 personer i januar 2013 og var der i 5 nætter. Hotellets beliggenhed i ret ensomt langt fra alt. Der var et lille supermarked 100 meter derfra. Metroen lå 15 minutters gang væk. To meget trafikkerede gader lå lige op til hotellet, så der var en del trafikstøj. Sørg for at få et værelse ind mod gården og langt væk fra "Klubben" som er ret støjende. Morgenmaden er virkelig standard, ikke noget særligt. Værelserne er små, men funktions dugelige. Rengøringen er ok. Personalet er flinke og venlige. Elevatorerne er ok.
Dubai er en ny by, ca. 50 år gammel, så der er ikke ret meget kultur og atmosfære. Mest som den største og rigeste i verden. Alle er flinke og serviceminded. Det bedste køb er guld,sølv og smykker. Ca. halv pris af Danmark.

Værelsestip: Væk fra vejen, ind mod gården og så langt væk fra "Klubben" som muligt, fordi den er støjende.
  • Overnattede: januar 2013, rejste som par
Tak, Klavs393
Anmeldt d. 28. januar 2012

Vi boede på hotellet 1 uge. Hvilken katastrofe..lille værelse, klædeskab med kun 4 bøjler.. Medbring bøjler hjemmefra..pool på taget med kun max 25 solsenge, hotellet har over 400 værelser, det hænger ikke sammen. Rengøring af værelse blev foretaget om eftermiddagen ! Stort minus, hvis man trænger til en siesta om eftermiddagen.. Morgenmaden var under al kritik. Alt for mange mennesker og for få borde, et stort svineri overalt i restruranten. Top tours burde fravælge dette hotel!.vi boede der fra 18-1til 25-1 2012

• Overnattede: januar 2012, rejste som par
1  Tak, Mette P
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 25. februar 2011

Citymax var vores bryllupsrejsehotel. Og vi fortrød ikke et øjeblik vores beslutning om at vælge Citymax. Fuldstændig komfortabelt med venligt personale og godt beliggende for turister.
Vi vil helt sikkert anbefale jer til venner og familie.

2  Tak, Rohit23
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.in. Se original