Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Radisson Blu Plaza Hotel, Jeddah
Hoteller i nærheden
Rosewood Jeddah(Jeddah)
579 $
553 $
Rosewood Jeddah
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis parkering
  • Pool
176 $
168 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
164 $
156 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
279 $
266 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
249 $
238 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis parkering
  • Restaurant
129 $
122 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
249 $
238 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
165 $
158 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
513 $
470 $
Priceline
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis parkering
  • Pool
596 $
TripAdvisor
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Anmeldelser (106)
Filtrer anmeldelser
106 resultater
Medlemsvurdering
37
34
24
5
6
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
37
34
24
5
6
FiltreAlle sprog
Opdaterer listen...
1-6 af 106 anmeldelser
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 4. april 2017

  • Overnattede: Marts 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RadissonBlu P, General Manager hos Radisson Blu Plaza Hotel, Jeddah, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. april 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 24. marts 2017

Overnattede: Marts 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RadissonBlu P, General Manager hos Radisson Blu Plaza Hotel, Jeddah, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. marts 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 9. februar 2017

  • Overnattede: Januar 2017, rejste med familie
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RadissonBlu P, General Manager hos Radisson Blu Plaza Hotel, Jeddah, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. februar 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 14. december 2016 fra mobile enheder

Overnattede: December 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RadissonBlu P, General Manager hos Radisson Blu Plaza Hotel, Jeddah, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. december 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 10. december 2016

  • Overnattede: December 2016, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Radisson Blu Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RadissonBlu P, Guest Relations Manager hos Radisson Blu Plaza Hotel, Jeddah, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. december 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser