Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (462)
Filtrer anmeldelser
462 resultater
Medlemsvurdering
115
192
97
31
27
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
115
192
97
31
27
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 462 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 1. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juli 2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Radisson Blu J, General Manager hos Radisson Blu Hotel, Jeddah, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 29. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Radisson Blu J, General Manager hos Radisson Blu Hotel, Jeddah, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 17. juni 2017

Overnattede: april 2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RadissonBlu-Jeddah, General Manager hos Radisson Blu Hotel, Jeddah, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 2. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RadissonBlu-Jeddah, General Manager hos Radisson Blu Hotel, Jeddah, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 31. maj 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RadissonBlu-Jeddah, General Manager hos Radisson Blu Hotel, Jeddah, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser