“Overraskende god, i forhold til restaurant moskus”
Anmeldelse af Restaurant Roklubben

Restaurant Roklubben
Prisklasse: 14 US$ - 52 US$
Køkkener: Fisk og skaldyr
Spisemuligheder: Buffet, Reservationer
Spisemuligheder: Buffet, Reservationer
Anmeldt 14. december 2022 fra mobile enheder

Fantastisk mad , vi var så heldig at Mads var kok i den periode vi var og de tog hensyn til at man ikke spiste gluten, man skal bare sige det når man bestiller i shoppen i lufthavnen, det var iøvrigt de bedste glutenfri boller jeg har smagt. Man bliver også hentet i en bus ved lufthavnen, da den ligger lidt ude fra bygden.

Dato for besøg: november 2022
Tak, Henriettehb

Anmeldt 29. november 2022 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad i meget smukke omgivelser.
Den grønlandske buffet var en helt særlig oplevelse.
Rigtig god servering

Dato for besøg: november 2022
Tak, Heidi H
Anmeldt 3. oktober 2022

Fik at vide at der var mulighed for at smage moskus og rensdyr, samt andre Grønlandske retter på en buffet.
Desværre var der ikke moskus og maden på buffeten var meget gennemsnitlig. Der var dog små stykker hvalspæk og pølser med rensdyr.
Alt i alt, virkede kvaliteten af maden ikke bedre end kantinen i lufthavnen, men den er noget dyrere.
Tjeneren var meget sød og serviceminded.
Man bliver kørt derud i bus, og det virker lidt charter-ferie-agtigt, men fælles spisning og hjem igen. Det er sikkert godt til store grupper men ikke noget jeg vil anbefale familier eller enlig rejsende.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, klaussA1377TD
Anmeldt 24. november 2021

Min faster og jeg spiste i Roklubben på begge de dage vi var i Kangerlussuaq. Vi blev budt velkommen og betjent af Anita, som var virkelig sjov og sød. Anita sørgede, med sine åbne arme for, at vi straks følte og velkomne. Og hun går all in for at give sine gæster en god oplevelse. Vi har i hvert fald aldrig oplevet noget lignende, og vi har begge rejst meget. Maden var god. God mad kan man få mange steder, men selskabet og atmosfæren er helt unikt.
Roklubben har uforstyrret udsigt over en smuk sø, hvor det er perfekt at se nordlys - og wauw sikke et nordlys vi så.. Og selvom en kop grønlandsk kaffe er dyr, så er det en oplevelse at se den blive lavet, så det anbefales også herfra. ( husk at filme med din mobil )
Hvis vi skal tilbage til Grønland, skal vi helt sikkert spise i Roklubben igen, og vi vil anbefale til alle at bestille bord der. Vita og Aisha fra Danmark

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, AishaSunriseNissen
Anmeldt 19. oktober 2021

En meget speciel restaurant, placeret ca. 5 km. fra Kangerlussuaq ved bredden af en stor sø. Transport kan arrangeres fra byen, men er men der om sommerern er det en smuk gåtur frem og tilbage. Maden er tilberedt af lokale råvarer som rensdyr, moskusokse, hellefisk og laks, med fint tilbehør. P.t. har man kun dagens ret, men man kan ringe og få oplyst om hvad den er. Kan klart anbefales

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, Tommy Beck K

Rejsende, der kiggede på Restaurant Roklubben, kiggede også på

Tasiilaq, Sermersooq Municipality

Har du været i Restaurant Roklubben? Fortæl om dine oplevelser!