“Træt af "turist menuer" så prøv dette sted!!!!”
Anmeldelse af Proto Food&More

Proto Food&More
nr. 2 af 230 Restauranter i Zadar
Anmeldt 18. juni 2018 fra mobile enheder

Fandt stedet via Trip Advisor og var der kl. 1600 om eftermiddagen, hvor de lige havde åbnet. Virkelig god og veltilberedt mad serveret i en stemningsfuld atmosfære.
Rigtig spændende mad hvis man vil prøve noget helt andet, end de typiske turist menuer.
Stedet ligger i den gamle bydel, men på et sted, hvor man nok ikke typisk lige "kommer forbi".
Prøv for eksempel "stewed tuna" med "gnocchi". Specielt men meget smagsfuld.
Stedet kan i den grad anbefales.

Tak, Carsten P

Anmeldt 14. juli 2017 fra mobile enheder

Placeringen af restauranten giver en god stemning, dog er det svært at finde parkering i denne by. Havde forventet lidt mere seafood på deres kort. Der er ingen børneretter på deres kort, men vi fandt nogle retter som vores børn godt kunne lide. Betjeningen er super søde, maden smager rigtigt godt og er pænt anrettet. De er lidt lang tid om at serverer, men så er der tid til et glas vin mere. Restauranten er et besøg værd.

Tak, Gregers B
Anmeldt 8. juli 2017 fra mobile enheder

Rigtig stor udvalg til rimelige priser. Mangler lidt til børn, ingen børne menu. Vi fik både forret og hovedret, ventetiden på hovedretten var lidt lang, men maden smagte udmærket. Kan klart anbefales.

Tak, Misam A
Anmeldt 8. juli 2017 fra mobile enheder

Jeg havde skruet forventningerne lidt op med alle de gode anmeldelser vi havde læst er på TripAdvisor.
De lavede fejl og kom med andres mad hele 2 gange til os.

Vi bestilte en linsesuppe til forrest, den smagte ikke af noget rigtig, rigtig ok suppe med kedelig.
Blæksprutte salaten til næsten 14 euro var ren grøn salat med for lidt blæksprutte i.
Den hjemmelavede pasta var god, men ikke rigtig noget kød i den....
kedeligt og smådyrt

Tak, Stine R
Anmeldt 4. juli 2017 fra mobile enheder

Super god stemning, flot interiør, super service og maden var absolut i top til billige penge! Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Mikaela H

Rejsende, der kiggede på Proto Food&More, kiggede også på

Zadar, Zadar County
Zadar, Zadar County

Har du været i Proto Food&More? Fortæl om dine oplevelser!