“God mad til rimelige penge”
Anmeldelse af Bistro Alighieri

Bistro Alighieri
nr. 18 af 189 Restauranter i Pula
Anmeldt 2. august 2017 fra mobile enheder

Der var helt fyldt da vi kom, åbenbart populært også blandt de lokale. Godt tegn.
Vi bestilte 5 mand og maden kom hurtigt. Burgeren var middelmådigt men resten var virkelig godt. Friskt og vel tilberedt.
Vi fik også dessert der var godt. Godt sted og god betjening.
Vi betalte lidt over 600 for 5 mand mad/drikke og 3 gange dessert.
Helt klart et besøg værd.

Tak, nybol28

Anmeldt 26. juli 2017 fra mobile enheder

Levede virkelig op til vores forventninger.
Virkelig god service og god mad, til en rimelig pris - jeg ville klart anbefale dette sted for andre.

Tak, JesperJ558
Anmeldt 20. juli 2017 fra mobile enheder

Dette var et sted med rigtigt god mad og vin. Betjeningen var også i top, uden tvivl den bedste i det område den lå i.

Tak, Simone C
Anmeldt 12. juli 2017 fra mobile enheder

Fik winersnitzel og burger fin størrelse på portion gode råvarer
Manglede noget smag burger bøf var hjemmelavet men fra fryseren

Tak, Nikolaj O
Anmeldt 7. juli 2017 fra mobile enheder

En virkelig god restaurant, med fin beliggenhed på et lille torv ikke langt fra havnen. Super god betjening af en tjener med et perfekt engelsk.
Virkelig lækker mad, flot anrettet.
kan varmt anbefale deres Steak med istria trøffel/sovs og brassede kartofler.
klart et besøg værd, ring eller kom evt. lidt tidligt for at få et bord.

1  Tak, Thomashou

Har du været i Bistro Alighieri? Fortæl om dine oplevelser!