“Fremragende oplevelse ”
Anmeldelse af Bistro Alighieri

Bistro Alighieri
nr. 18 af 188 Restauranter i Pula
Anmeldt 26. juli 2017 fra mobile enheder

Levede virkelig op til vores forventninger.
Virkelig god service og god mad, til en rimelig pris - jeg ville klart anbefale dette sted for andre.

Tak, JesperJ558

Anmeldt 20. juli 2017 fra mobile enheder

Dette var et sted med rigtigt god mad og vin. Betjeningen var også i top, uden tvivl den bedste i det område den lå i.

Tak, Simone C
Anmeldt 12. juli 2017 fra mobile enheder

Fik winersnitzel og burger fin størrelse på portion gode råvarer
Manglede noget smag burger bøf var hjemmelavet men fra fryseren

Tak, Nikolaj O
Anmeldt 7. juli 2017 fra mobile enheder

En virkelig god restaurant, med fin beliggenhed på et lille torv ikke langt fra havnen. Super god betjening af en tjener med et perfekt engelsk.
Virkelig lækker mad, flot anrettet.
kan varmt anbefale deres Steak med istria trøffel/sovs og brassede kartofler.
klart et besøg værd, ring eller kom evt. lidt tidligt for at få et bord.

1  Tak, Thomashou
Anmeldt 27. juli 2016 fra mobile enheder

Superlækker, veltilberedt mad. 2 filetsteaks, drikkevarer, dessert og kaffe - totalt ca 330 kr. Venlig betjening.

• Stemning
Tak, HanneJ322

Har du været i Bistro Alighieri? Fortæl om dine oplevelser!