Google
fra 24,17 $
fra 21,75 $
fra 43,50 $
Anmeldt d. 19. juni 2016

Det meste af den gamle bydel er utrolig velbevaret. Mange turister af forskellige nationaliteter fylder godt op i de smalle gader allerede i juni. Restauranter med rimelige priser.

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, Soren M
Anmeldt d. 1. juni 2016 fra mobile enheder

Meget hyggelig by at opholde sig i for at slappe af, spise og drikke godt og billigt. Men ikke mange shopping muligheder.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, 380leneb
Anmeldt d. 28. maj 2016 fra mobile enheder

Fantastisk velholdt middelalderby med smalle gader og mange spændende kroge. Kommer man i maj-oktober skal man være forberedt på mest at se andre turister. Der er dog gyder og kroge hvor man kan opleve, at der også bor lokale i den gamle by. God afslappet middelhavs stemning. Generelt er priserne indenfor bymuren en del højere end i resten af Dubrovnik

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, AndVa
Anmeldt d. 23. maj 2016

Dubrovnik er værd at besøge alene for den gamle bydel. Den minder lidt om Venedig med sine labyrintiske gader. Der er så mange smukke huse og pladser, at man slet ikke kan holde op med at fotografere. Omkring hvert hjørne venter en ny gade med nye overraskelser. Der er en rar stemning overalt og byen virker meget meget ren. Et sted jeg gerne vil tilbage til om nogle år!

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, ColineHF
Anmeldt d. 1. maj 2016

Det var spændende at går rundt i den gamle by og alle dens høje mure. Og det, at min ynglings serie Games og Thrones er optaget i byen gjorde det hele mere spændende, ad jeg kunne genkende mange af stederne.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Susanne F