Åben i dag: 08.00 - 19.30

fra 55,03 $
fra 22,46 $
fra 67,39 $
Anmeldt d. 8. juni 2018

Vi var der i forbindelse med en Game of Thrones tur, så det gjorde det ekstra fedt at få vist de mange scener, som er optaget der. Fortet i sig selv ligger oppe af en masse trapper, men det er bestemt turen værd med den fantastiske udsigt over den gamle by

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, LPHDK
Anmeldt d. 4. januar 2018

Det gamle fort er helt klart en gåtur værd. Ganske vist er trapperne derop lidt stejle og der er en del af dem, men hvis man bare er nogenlunde gående er det hele turen værd. Fra toppen er der en formidabel udsigt over den gamle by og over havet; et meget smukt syn!

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, Carl T
Anmeldt d. 20. september 2017

Vi besøgte fortet i forbindelse med vores Game of Thrones tour, så vi fik en masse historiske information med omkring fortet. Dette var spændende og der var en god udsigt over den gamle by

Dato for oplevelse: august 2017
Tak, JungleDane
Anmeldt d. 13. maj 2017

Borgen skal også besøges. Den giver et godt view over byen og kystlinien. Umiddelbart er der ikke mange installationer tilbage der giver et indtryk af funktioneb

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, Knud Erik S
Anmeldt d. 30. november 2016

Dette lidt afsidesliggende fort bliver slet ikke overrendt af turister. Tværtimod. Der er mange trapper op. Men udsigten over Dubrovniks mure og især BOKAR-fortet er et postkort værdigt! Man kommer rundt i spændende rum i flere etager ad mange trapper, så man næsten kan fare vild. Jeg fik mig sat tilbage i tiden. Især fordi jeg har set GAME OF THRONES, hvor mange scener også er optaget her.

Dato for oplevelse: september 2016
Tak, Uffe F