“Populær blandt de lokale”
Anmeldelse af Restaurant Kopun

Restaurant Kopun
nr. 111 af 470 Restauranter i Dubrovnik
Køkkener: Kroatisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer

Smukt beliggende restaurant, som er populær blandt de lokale. Maden var udmærket (hanen skulle være god, men det var for varmt til det, da vi besøgte stedet), men betjeningen var langsom og uhøflig.

Dato for besøg: august 2019
Tak, VendeliaTravels

Anmeldt 9. september 2017 fra mobile enheder

Betjening, vi fik ikke den mad der var bestilt. Tjeneren tabte noget af maden, og kom aldrig med noget nyt, selv om hun sagde hun ville komme med noget andet.
Ren turist affodring. De ser sure ud, og er meget lidt imødekommende, når du først har sat dig ved bordet.
Vi er i byen i 8 dage, og kommer bestemt ikke igen.

Dato for besøg: september 2017
1  Tak, 924henriettea
Anmeldt 7. september 2017 fra mobile enheder

Dejlig beliggenhed .
Vi fik deres fantastiske fiske pande ,rigtig dejligt og god betjening kan klart anbefale den .

Dato for besøg: september 2017
Tak, 259camillas
Anmeldt 13. maj 2017

Vi var blevet anbefalet stedet, med henvisning til de originale Kroatiske retter. Vi var 4 i selskabet. Og ingen af os blev rigtigt tilfreds. Der var muslinger der aldrig skulle have serveret. Der var en sauce med en kraftig bismag. Også vinene skuffede. Serveringen forsøgte deres bedste, uden at det lykkedes helt.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Knud Erik S
Anmeldt 16. august 2016 fra mobile enheder

Fantastisk service, fantastisk mad!

Vi prøvede én af hver cupon-ret fra hovedretslisten, dog ikke den, man skal bestille i forvejen, men disse retter var altså fantastiske.

Dato for besøg: august 2016
1  Tak, annas0fiea

Rejsende, der kiggede på Restaurant Kopun, kiggede også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du været i Restaurant Kopun? Fortæl om dine oplevelser!