“God pizza, fantastisk betjening”
Anmeldelse af Pizzeria Galija

Pizzeria Galija
nr. 101 af 536 Restauranter i Split
Køkkener: Østrigsk, Fransk, Italiensk, Kroatisk
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn, Barhygge
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Anmeldt 18. august 2019

Hyggelig restaurant med lækker pizza og virkelig god betjening. Restauranten ligger kort fra Diocletians palads i rolige omgivelser. Kan anbefales!

Dato for besøg: august 2019
Tak, VendeliaTravels

Anmeldt 15. juli 2019 fra mobile enheder

God mad til rimelige priser, men maden serveres på meget forskellige tidspunkter, hvilket er utilfredstillinde

Dato for besøg: juli 2019
Tak, christianmW8226HD
Anmeldt 24. april 2018 fra mobile enheder

Den friske pasta og blæksprutte carpaccio kan varmt anbefales. Samt en mørk fadøl. God betjening og beliggenhed.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Kaare_HL
Anmeldt 12. oktober 2017

Vi havde bestilt bord hjemmefra da vi ankom sent til Split lørdag aften. Jeg havde fået bekræftet at der var et bord til 7 kl. 21.00.
Da vi ankom til pizzariet kl. 20.58 og spurgte efter vores bord, fik vi bare et surt svar om at der ikke var reserveret bord - og at man ikke kunne reservere bord - og at det var noget jeg bildte dem.
Vi spurgte om de havde et bord til 7 - fik at vide at det havde de ikke - det bord der var tomt var til 6 personer selvom der var plads til 8.
Personalet hverken beklagede eller noget som helst - de så helst at vi bare gik igen, de forsøgte ikke at hjælpe på nogen måde.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Ena S
Anmeldt 20. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi, en familie på 5, havde lyst til pizza, og var blevet anbefalet denne resturant af vores vært.

Vejret var dejligt, så vi valgte at sidde ude. Der var pluds og minus. Fin overdækning og bymiljø, men også en mængde rygere. Øv.

Regningen var lille og pizza bagt i stenovn var sprøde og smagte super.

Dato for besøg: september 2016
Tak, Nifohas

Rejsende, der kiggede på Pizzeria Galija, kiggede også på

Split, Split-Dalmatia County

Har du været i Pizzeria Galija? Fortæl om dine oplevelser!