“Trøfler”

Køkkener: Europæisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 20. august 2019

Flot moderne restaurant med god opmærksom betjening og lækker mad. Her er flere retter med trøfler og lækre salater.

Dato for besøg: august 2019
Tak, VendeliaTravels

Anmeldt 8. august 2019 fra mobile enheder

Vi spiste morgenmad her 2 gange. Både deres juice, kaffe og omeletter er værd at prøve. Vi kom ihvert fald igen :-)

Dato for besøg: august 2019
Tak, juelien
Anmeldt 31. juli 2019 fra mobile enheder

Bokeria er en moderne og opløftende oplevelse midt i den Diocletianske Unesco kvadrant. Enkelt og super lækkert menukort samt eminent service. Så kort kan det siges. Vi havde ikke spist færdig den første aften, før vi reserverede bord til vores sidste aften i byen.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, iamafiredragon
Anmeldt 27. juni 2019

Vi spiste her den sidste aften på vores ferie. Servicen var bare super fra start og det fortsatte hele aftenen. Maden var super lækker og god vin. Vi fik 3 retter mad og 1 glas vin hver, kaffe og vand for under 750 kuna. Det er virkelig en god pris for så god mad!

Dato for besøg: juni 2019
Tak, CotonCharlie
Anmeldt 21. juni 2019 fra mobile enheder

Så fin indretning, god service og lækker mad, hvis du søger lidt luksus mad. Med et touch af det europæiske køkken.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Dedefirefire

Rejsende, der kiggede på Bokeria Kitchen & Wine Bar, kiggede også på

Split, Split-Dalmatia County

Split, Split-Dalmatia County

Har du været i Bokeria Kitchen & Wine Bar? Fortæl om dine oplevelser!