“Fantastisk oplevelse”

Køkkener: Middelhavsområdet
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 17. august 2020

Besøg d. 17/8 2020 til frokost.
Det blev en super skøn og fantastisk oplevelse.
Vi fik sort hummer i en lækker tomatsauce og spagetti til forret og helstegt dorada med kartofler, squash, rød peber og løg.
Dertil en fantastisk hvidvin.
Alt sammen anbefalet - alt sammen helt fantastisk ♥️
Både hummer og fisk blev præsenteret ved bordet og vi fik en god snak om hummer i Danmark kontra i Kroatien.
Og sørme om vi ikke fik en skøn dessert af brownie og is “with compliments”
Tak for en skøn frokost - klart den bedste oplevelse indtil nu

Tak, 932bettinak

Anmeldt 29. juli 2018 fra mobile enheder

Vi fandt denne lille perle i den gamle bydel. Restauranten er lille, flot indrettet og med mulighed for at sidde i ro i deres "gård", hvilket er et kæmpe plus, grundet de turistfyldte gader. Personalet virker professionelt og venligt og maden var virkelig lækker. Kan anbefale deres confiterede anderissotto med gedeost.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Thomas Falk B
Anmeldt 25. august 2017

De kan lave rigtige drinks - GT med enebær og det hel i drinken. En teaterstykke bare at se drinken blive gjort klar. Men de har ikke en spritze

Dato for besøg: august 2017
Tak, Danish-Sasso
Anmeldt 20. maj 2017 fra mobile enheder

Med god beliggenhed i "paladset". Een blandt mange restauranter, men hvor man fornemmelse af en rigtig restaurant og ikke et pizzaria. Kompetent og høflig betjening og med en dejlig udendørs afdeling hvor lyden fra byen ikke høres. Prøv det !!!

Dato for besøg: maj 2017
Tak, MikaelS638
Anmeldt 1. oktober 2015 fra mobile enheder

På mazzgoon fik vi, 4 forskellige 3-retters menuer, og bedte tjeneren om selv at sammensætte en vinmenu der passede til de forskellige retter, og alt var til topkarakter, maden var dog lidt længe på vej, men helt sikkert værd at vente på, bestemt et sted at prøve!

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, S5118PJthomasc

Rejsende, der kiggede på Mazzgoon, kiggede også på

Trogir, Split-Dalmatia County
Split, Split-Dalmatia County

Har du været i Mazzgoon? Fortæl om dine oplevelser!