Google
fra 12,08 $
fra 52,39 $
Anmeldt d. 26. juni 2015

Kan varmt anbefales
Super hyggeligt, dejlig stemning, mange muligheder for hyggelige spisesteder
Grønt og frugtmarked

Dato for oplevelse: juni 2015
Tak, SusanSparre
Anmeldt d. 16. maj 2015

Virkelig et smukt sted! Dejlig stemning og flotte gader. Vi sad ved havnen på vandorglet og spiste frokost. det var virklig en fin oplevelse.

Dato for oplevelse: juni 2014
2  Tak, Pernille I
Anmeldt d. 16. februar 2015

God stemning, venlig befolkning. Vi var oppe i klokketårnet, som havde en fantastisk udsigt over hele byen. Senere tog vi til havnefronten og blev mødt af en meget venlig og serviceminded lokalbefolkning.

Dato for oplevelse: februar 2015
Tak, Lisbet D
Anmeldt d. 17. maj 2013

At vandre rundt i den gamle er en oplevelse i sig selv. Det ligefrem oser af hygge og de små restaurationer og butikker danner en skøn ramme om du gamle bygninger hvor man hurtigt kan fare vild i de små gader, selv om byen ikke er særlig stor.

Undlad ikke at se den gamle plads og kriken.

Nyd musikken på de mange pladser og sæt jer og få en fadøl på en af de utallige meget små barer eller restaurationer.

Pris niveauet er meget rimeligt og befolkningen meget venlig.

Sæt jer på strandpromenaden med en drink og se livet passere forbi når ældre, børn og hunde sent på eftermiddagen strømmer afsted.

Dato for oplevelse: april 2013
2  Tak, buster15K
Anmeldt d. 18. oktober 2012

Går man rundt i den gamle bydel mærkes historiens vingesus og man undre sig over hvordan heste, kærrer og mennesker kunne bevæge sig rundt i de smalle gader.
De små tilbagetrukne restauranter er en oplevelse.....selvom menukortene kan være en anelse "turistede".

Dato for oplevelse: september 2012
Tak, Michaelanmelder