“Spændende morgenmad”
Anmeldelse af Ćiri Biri Bela

Ćiri Biri Bela
nr. 2 af 536 Restauranter i Split
Anmeldt 21. august 2019

Super hyggeligt sted med den fineste gårdhave. De har et omfattende menukort til morgenmad med mange spændende retter. Her erbåde vegetarisk og vegansk. God betjening og maden kom hurtigt.

Dato for besøg: august 2019
Tak, VendeliaTravels

Anmeldt 2. august 2019 fra mobile enheder

Rigtig fin betjening, nærved og god tid. Vi var igang med at bestille for meget mad, tjeneren korrigerede os. Skøn mad, faktisk valgte vi at komme tilbage yderligere en gang på vores 10 dages ferie.

Tak, 944anen
Anmeldt 15. juli 2019 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg besøgte Ciri Biri Bela, og vi blev ikke skuffede. God betjening, lækkert mad og et super hyggeligt sted. Jeg kan varmt anbefale dette sted til andre. Vi fik begge en salat - jeg fik rejer til, og min kæreste fik lam. Det smagte super godt. Salaten var vendt i en fantastisk dressing. Portionerne er store, og der er god værdi for pengene.
Kommer du til Split, skal du prøve dette sted.

Tak, 284majbrittp
Anmeldt 15. juli 2019 fra mobile enheder

Vi spiste her en søndag aften og det var det bedste måltid længe! Vi delte en forret, fik en hovedret hver, en stor danskvand og en dejlig flaske vin til 500 kuna. Så lækker lækker mad og til gode priser og skønt personale

Tak, emmelymoraitis
Anmeldt 13. juli 2019 fra mobile enheder

Vi holde vores datters 10 års fødselsdag. Helt fantastisk sted. Jeg mad skøn stemning og super betjening. Smuk indretning

Tak, 417kurth

Rejsende, der kiggede på Ćiri Biri Bela, kiggede også på

Split, Split-Dalmatia County

Har du været i Ćiri Biri Bela? Fortæl om dine oplevelser!