Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 25. august 2018 fra mobile enheder

Boede 3 dage på Sømandshjemmet. Fik værelse uden bad og toilet, som begge lå i kælderen. Badet var både koldt og klamt og toilettet lugtede af røg. Værelset blev ikke gjort rent og kun efter flere klager fik vi nye håndklæder (undskyldning var at de ikke havde så mange!!!). Generelt oplevede vi et personale som var uvenligt og uimødekommende. Indretningen hyggelig og der er fine små fælleslokale hvor man kan spille diverse spil. Der er lidt at arbejde med for ledelsen af hotellet

Dato for ophold: august 2018
Tak, 468henrikt
NuukSeamensHome, Chef  hos Hotel Nuuk Sømandshjem, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. august 2018

Hej Henrik,
Tak for din anmeldelse!
-beklager din kedelige oplevelse; Det du har oplevet er ikke I orden og ikke vores service standart. Undskyld.
Sømandshjemsbestyrer

Anmeldt d. 18. juni 2018

Sømandshjemmet er et enormt hyggeligt hotel ( nærmest som et hjem). De er flinke i receptionen og i cafeteriet. Jeg har allergi, så jeg fik et dejligt værelse uden gulvtæppe. Oven over cafeteriet med udsigt over til Store Og lille Malene ( bjergtoppen)er de ved at lave flere allergivenlige værelser. Det blæste og regnede, da vi var i Nuuk. Mange mennesker var “ strandet” fordi de ikke kunne flyve. Der var hyggeligt i det dårlige vejr.

Værelsestip: Jeg var i nr 7 uden gulvtæppe
Dato for ophold: maj 2018
Tak, StineE_13
NuukSeamensHome, Chef  hos Hotel Nuuk Sømandshjem, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juli 2018

Kære StineE_13

Tak at du tog dig tid til at skrive en anmeldelse!
Vi håber at se dig en anden gang i Nuuk :-)

Anmeldt d. 27. august 2017 fra mobile enheder

Sømands hjemmet er et rigtig fint sted at bo , der er en god betjening og god service , der er nem adgang til byen ca15 til 20 min gang . Maden er god og værelserne er fine og deres internet virker fint .

Dato for ophold: august 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 253j_rgenj
NuukSeamensHome, Chef  hos Hotel Nuuk Sømandshjem, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. august 2017

Hej Jøren J,
Tak for dine fine ord og anmeldelse!
Fornøjelse at have dig besøg.. :-)

Sømandshjemsbestyrer

Anmeldt d. 3. april 2017

Venligt personale møder en i receptionen. Det er altid godt med et sådant først-indtryk. Stedet er præget af at ligge ved havnen. Mange som mig selv var der i lidt længere perioder arbejdsrelateret. Fik værelse 15 med et meget lille skrivebord, hvor knæene dårligt kunne være der og uden en ordentlig arbejdsstol. Bordet stod så ledning til PC skulle trækkes på tværs af døren. Ingen kontakter lige ved og ej heller en arbejdslampe. Jeg havde tolv overnatninger og værelset blev ordnet 3 gange. Lidt i underkanten, men ellers rent. Morgenmaden som er med i hotelprisen var rigtig god, ikke en super morgenbuffet, men der var det man almindeligvis efterspørger. Aftanesmad kunne også købes. Dagens ret med ny menu hver eneste dag til en pris inkl drikkelse på ml. 70 og 85 kr. svingede meget i kvalitet. Der var dage hvor jeg ikke blev mæt og flere dage var der udsolgt en time før sluttiden, så det gjaldt om at være der fra starten.
Alt i alt OK, men for prisen kunne jeg have fået langt bedre kvalitet på andet hotel i byen.

Dato for ophold: marts 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jens Jørgen L
NuukSeamensHome, Hotel Manager hos Hotel Nuuk Sømandshjem, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. april 2017

Hej Jens Jørgen,
Tak at du tager dig tid til at give en anmeldelse!
Jeg vil straks følge op på de manglende stik ved bordet og sørge for at der er passende belysning. At dit værelse kun blev ordnet 3 gange er en fejl og det er jeg virkelig rigtig ked af! Det er en fejl fra vores side og det undskylder jeg for! Efter planen skulle der være housekeeping forbi dagligt.
Jeg håber at se dig igen, så vi kan overbevise dig om, at du ikke finder bedre service..

Anmeldt d. 10. februar 2017

Meget venligt og imødekommende personale.
Faciliteterne er rigtig gode. Især cafeteriet er et godt sted på Sømandshjemmet. Der kommer mange lokale, så stedet summer af aktivitet.
Jeg kan kun anbefale stedet.

Dato for ophold: januar 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Preben A
NuukSeamensHome, Chef  hos Hotel Nuuk Sømandshjem, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. februar 2017

Kære Erik,
Tak for den fine anmeldelse! Vi glæder os til at se dig igen :-)