Katuaq Cultural Centre
Åben i dag: 11.00 - 21.30
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Katuaq Cultural Centre
fra 614,69 $
Anmeldt d. 4. september 2019 fra mobile enheder

Kulturcentret har en hyggelig café med lokale retter serveret moderne lækkert og indbydende. Og biograf lige ved siden af.

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, M703LZemilyb
Anmeldt d. 8. maj 2019 fra mobile enheder

Dejlige og mange varierende retter og mulighed for at møde andre mens man nyder sin te eller kaffe m tilbehør

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, Sishansen51
Anmeldt d. 20. april 2019 fra mobile enheder

Flot og seværdig bygning, hvor der er mange forskellige arrangementer og cafe. Dejligt sted, når man har brug for en pause i den storslåede Grønlandske natur.

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, AnneCPH
Anmeldt d. 12. juli 2018 fra mobile enheder

Fantastisk mad i gavmilde portioner. Alt var hjemmelavet og indbydende. Super hjælpsomt personale. Smukt lokale og god lokal øl. Vil gerne nå en frokost igen inden vi rejser videre. Var imødekommende i forhold til løg og hvidløg allergi.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, Camilla Alstrup P
Anmeldt d. 5. juli 2018 fra mobile enheder

Cafeen er placeret i en flot arkitektonisk bygning. Fin akustik og dejligt lyst lokale i 2 niveauer. Venlig betjening. Rimelig kort ventetid. Velanrettet og frisk tilberedt. Rigeligt til at stille sulten for en voksen mand. Kaffen var ikke min smag.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, KlausZwisler