“Så er der åben igen Nu hvor”
Anmeldelse af Restaurant Unicorn

Restaurant Unicorn
nr. 11 af 23 Restauranter i Nuuk

Så er der åben igen

Nu hvor Qooqut Nuan er lukket, så er dejlige Unicorn åben igen. Fantastisk mad til rimelige priser, og rigtig god atmosfære - du går ikke forgæves her, om du vælger børnemenu eller voksen menu, så er det godt

Dato for besøg: september 2020

Anmeldt 14. april 2020

Vi var en gruppe ude og spise her. Maden var rigtig god, vi fik serveret samtidig. Bøffen var stegt som den skulle. Alt i alt et rigtig godt besøg.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 531simonen
Anmeldt 5. marts 2020 fra mobile enheder

Maden får 5 stjerne for man får altid god mad, altid. Service ok, gæster for højlydte. Men betyder endelig ikke så meget med den mad, og de pandekager

Dato for besøg: februar 2020
Tak, inalukk
Anmeldt 10. februar 2020 fra mobile enheder

Glæder mig til næste gang

Venneaften, som blev rigtig god, især grundet dejlig og venlig personale. Maden kom næsten hurtigere end forventet, men de unge servetrice kunne lære af de ældre, at mad og vin skal passe sammen, serveringsmæssigt - men peanuts ift en rigtig god aften, og vi glæder os allerede til næste tur, som skal være snart

Dato for besøg: februar 2020
Anmeldt 7. januar 2020 fra mobile enheder

Rigtig dejlig mad og service

Ved ankomst kan du føle dig velkommen, med venlig personale. Ingen problemer med bestilling og servering, og rigtig god mad til rimelige penge - vi er ikke gået forgæves til middagen - glæder mig til at komme igen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Unicorn, kiggede også på

Nuuk, Sermersooq Municipality

Har du været i Restaurant Unicorn? Fortæl om dine oplevelser!