Anmeldt d. 14. august 2018 fra mobile enheder

Hotel-lejlighed beliggende tæt på centrum. Den lejlighed jeg fik tildelt var nyistandsat, ren og lækker, med alt udstyr, hyggeligt indrettet fint wifi og godt med tv-kanaler. De søde piger på kontoret yder top service, venlighed og gode råd til opholdet.

Dato for ophold: august 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, mamanulle
Anmeldt d. 1. august 2018

Boede ca 2 uger i en hotellejligeg i kælderen på et privat hus. Indeholdt det nødvendige, men heller ikke mere.
Lidt for meget af forskellige stilarter og rimelig spartansk, prisen taget i betragtnng.

Dato for ophold: september 2017
Tak, BentBP435
Anmeldt d. 24. maj 2017

Fint lejlighedshotel med køkkenfaciliteter alt pænt og rent men dog lidt slidt.fin service fra flinkt personale.kun 5 minutters gang fra centrum.ikke egnet til folk med gangbesvær da der er trapper overalt.

Dato for ophold: maj 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, KimC4969
Anmeldt d. 16. maj 2016

Med tanke på de forholdsvis få sengepladser der er i Nuuk, så er det nok ikke svært at få lejet værelserne ud, men derfor behøver det ikke at ligne et træt, lettere slidt IKEA hjem! Måske næste gang man skulle holde øje med AirBnB?

Dato for ophold: juni 2015
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, FlemmingBaumann
Anmeldt d. 11. april 2015

Rar og venlig betjening check på alt det praktiske.
I det glatte føre på denne årstid kunne det være rart med lidt bedre adgangsforhold op til trappen ved lejlighed. 1-3
Meget fin TV dækning med mange kanaler.
Lidt sløv internet adgang men det fungerede.
Kan anbefale At man skal betale for adgang pr person i stedet for pr. unit.
Og at en grundpris er incl i lejen.

Dato for ophold: april 2015
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger