“Et rigtigt godt sted i Nuuk”
Anmeldelse af Restaurant Qulaani - LUKKET

Restaurant Qulaani
Anmeldt 30. januar 2020

En restaurant der rager lidt over de fleste i Nuuk. Lokalet er godt. Personalet er professionelt. Og retterne er varierede og veltilberedte.

Tak, Knud Erik S

Anmeldt 11. november 2019

Blev modtaget af en måske lige overfrisk nok tjener.
Forretten var rigtig lækker med superlækker kammuslinger og en fantastisk snekrabbe, men rejerne var efter vores mening lige kedelige nok efter grønlandske forhold - de burde kunne fås bedre!
Fik en supermør oksemørbrad bøf med pommes frites og en lidt kedelig pebersauce som ikke smagte af peber, men mere af rødvinssauce.
Men alt i alt god mad, men med plads til små forbedringer - der skal så lidt til at få det vurderet som fremragende...!

Dato for besøg: november 2019
Tak, 196kajb
Anmeldt 10. oktober 2019 fra mobile enheder

Været her to gange. Kan virkelig anbefale at prøve deres burger, den er super god!
Desværre er de ikke så god til at stege bøffer efter hvad man ønsker. Jeg ønskede rare og fik gennemstegt, alle andre ved bordet fik heller ikke stegt deres bøf efter hvad de har bestilt. Vi fik i øvrigt serveret lidt forkerte ting, men kan jo ske når man er større selskaber. Ellers er maden meget velsmagende.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 531simonen
Anmeldt 28. september 2019 fra mobile enheder

Dejlig mad og god service. Man føler sig velkommen og maden er dejlig. Der er god vin. Vi var der to gange i træk.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Marianne H
Anmeldt 12. juli 2019 fra mobile enheder

Virkelig lækkert mad og fantastisk betjening og service. Vi spiste der to dage i træk - og det var kun fordi vi skulle flyve hjem fra Nuuk dagen efter. Skal vi herop igen, vil Qulaani og Thomas være et MUST :-)

Dato for besøg: juli 2019
Tak, tinal725