“Jumfruanegade gange 10 bare med liv om dagen også”
Anmeldelse af Old Town

Bukarest og Beyond Private Full-Day Tour
nr. 22 af 289 aktiviteter i Bukarest
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 16. april 2018 fra mobile enheder

Fedt sted både dag og nat! Hvor man både kan feste og spise god mad. Der er god og fri stemning. Vi var meget positivt overraskede

Tak, Caroline C
Filtrér

Anmeldt 6. oktober 2017 fra mobile enheder

God stemning og mange gode spise og drikke steder. Vi så bydelen først igennem walking tour og spiste her efterfølgende

Tak, Jeppe R
Anmeldt 26. august 2017

Bukarest m. omgivelser er et spændende og trygt sted. Min personlige anmeldelse er, at det er en by i forandring. Masser af liv, kommunist-byggerier, forfald/kitch/eller brug af ...samme. Old town; gå rundt omkring og oplev.

Tak, Holger S
Anmeldt 5. april 2017

Den gamle bydel rummer mange elegante og smukke bygninger fra en svunden tid. Der er mange - rigtig mange - cafeer, barer og restauranter. Er man til liv og mange mennesker, er det lige stedet.

Tak, FlemmingB31
Anmeldt 13. marts 2017 fra mobile enheder

Synes det er en fin gammel bydel, jovist der er huse i forfald, men alt i alt synes jeg den er hyggelig at traske rundt i...her ligger flere restauranter og cafeer... senere på aftenen er flere natklubber...

Tak, stella s

Rejsende, der kiggede på Old Town, kiggede også på

Har du været i Old Town? Fortæl om dine oplevelser!