“Bukarest- Første øjekast er forfald og elendighed; men der er mere. Nogen gange er forfaldet kitch og iscenesættelse. .”
Anmeldelse af Old Town

Den komplette gåtur i Bukarest
nr. 20 af 290 aktiviteter i Bukarest
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 26. august 2017

Bukarest m. omgivelser er et spændende og trygt sted. Min personlige anmeldelse er, at det er en by i forandring. Masser af liv, kommunist-byggerier, forfald/kitch/eller brug af ...samme. Old town; gå rundt omkring og oplev.

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, Holger S
Filtrér

Anmeldt 5. april 2017

Den gamle bydel rummer mange elegante og smukke bygninger fra en svunden tid. Der er mange - rigtig mange - cafeer, barer og restauranter. Er man til liv og mange mennesker, er det lige stedet.

Dato for oplevelse: april 2017
Tak, FlemmingB31
Anmeldt 13. marts 2017 fra mobile enheder

Synes det er en fin gammel bydel, jovist der er huse i forfald, men alt i alt synes jeg den er hyggelig at traske rundt i...her ligger flere restauranter og cafeer... senere på aftenen er flere natklubber...

Dato for oplevelse: marts 2017
Tak, stella s
Anmeldt 28. oktober 2016

Der er meget hyggeligt at gå rundt i det virvar af gader med deres fine stenbelægninger. Husene er sjove og der er mange handlende, som falbyder en stor varietet af varer.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, Birgitte L
Anmeldt 26. august 2016

Der er hyggeligt til en eftermiddgs/aften tur. men længere ophold i bukarest skal være hvis man også vil på¨de forskellige museer

Dato for oplevelse: august 2016
Tak, dytte

Rejsende, der kiggede på Old Town, kiggede også på

Har du været i Old Town? Fortæl om dine oplevelser!