“Billigt og godt”

nr. 73 af 949 Restauranter i Zagreb
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 26. januar 2018 fra mobile enheder

Restauranten var god. Der var meget mad at vælge imellem. Maden blev serveret hurtigt og der var rigeligt af det. Store portioner til billig penge.

Tak, SofieBredsdorff23

Anmeldt 26. august 2017 fra mobile enheder

Vi er 7 venner, på ferie i Kroatien. Vi bruger TripAdvisor til at finde en restaurant. Denne kommer op, og intet er fortrudt. Ualmindelige lave priser. Fantastisk mad. Og skønneste personale, der er med på sjov.
Bedste aften på hele ferien!!
Pikachu-tjener (som han selv kaldte sig) får guldmedalje fra alle 7!!

Tak, Laura Lindegaar... G
Anmeldt 2. august 2016 fra mobile enheder

Klart det bedste sted i zagreb at få noget mad.

Priserne hører til i den lave ende, service er i top, altid flinke mennesker uanset hvor travlt der er.

Ventetid skal man regne med hvis man vil sidde ude og nyde det gode vejr men det er helt klart ventetiden værd.

Kan kun anbefale dette sted.

Tak, svend erik l
Anmeldt 14. juli 2016 fra mobile enheder

Vi var gået forbi denne restaurant flere gange i løbet af vores ophold her i byen og maden så virkelig god ud! Vi besluttede os derfor for at prøve den. Vi mødte dog utrolig dårlig og upersonlig service og det virkede som om de havde for mange gæster at servicere. Vores mad kom forholdsvis hurtig men var desværre kold. Ikke nogen stor fornøjelse og vil anbefale andre at prøve et af de mange andre spisesteder i byen.

Tak, louisenej
Anmeldt 8. august 2014

Vi havde hørt/set at det skulle være godt. Da vi ankom måtte vi vente ca 10 på bord - det tegnede jo godt - normalt betyder det jo populært og god mad. Vi fik endellgt et lille bord. Der gik temmelig lang tid før tjeneren kom, med vi fik bestilt 2 bruchetta italia, en flaske vand og en flaske rødvin - efter tjenerens valg. Til hovedret fik fruen risotto a la mare og herren pizza med skinke ost og hvidløg.
Da tjeneren kom igen var det med en flaske vand og et glas rødvin - vi fik dog byttet glasset ud med en flaske. Efter 15 min. kom så bruchettaen - og tjeneren sagde at han ville komme med bestik - vi måtte dog spise den med fingrene inden den blev helt kold. Det var et stykke ganske almindeligt toastbrød med tomat ost og hvidløg - smagte faktisk udemærket, men der var ikke meget gourmet over det. Så kom hovedretten. Vi måtte lige gøre opmærksom på at vi ikke kunne spise risotto med fingrene og fik så værktøj. Pizzaen var som vi normalt får den fra pizzamanden derhjemme - ganske tilforladelig. Risottoen derimod smagte som var det ris kogt på vand - konsistensen var som risengrød - der var noget ubestemmeligt fisk/skaldyr kogt sammen med - til ukendelighed.
Det mest positive var vinen - den var fortræffelig. Vi kommer ikke igen.

• Stemning
1  Tak, Per E

Rejsende, der kiggede på Nokturno, kiggede også på

Zagreb, Central Croatia

Har du været i Nokturno? Fortæl om dine oplevelser!