“Ok frokost”

Køkkener: Kroatisk
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn, Forretningsmøder, Store grupper
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 23. januar 2018 fra mobile enheder

Spiste frokost på denne flotte restaurant. Rigtig hyggeligt sted med god betjening. Maden synes jeg var middelmådig.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Kim-Bjerre

Anmeldt 21. januar 2017

Rigtig dejligt sted med mange mennesker, god steming og virkelig lækker mad.
Vi nød 3 retter og en lækker flaske vin og kan kun på det varmeste anbefale dette sted.

Dato for besøg: november 2016
Tak, Jannestaal
Anmeldt 19. december 2016

Vi blev budt velkommen af et smilende personale og fik topbetjening hele aftenen.... vi fik først en fantastisk carpaccio og en endnu mere uovertruffen lammeret til hovedret.Deres forgård fungerede fint som 'ekstra-lokale' og tjeneren var yderst opmærksom og professionel. Du må endelig ikke gå glip af denne oplevelse, hvis du er i Zagreb!

Dato for besøg: december 2016
Tak, Lene P
Anmeldt 9. december 2016 fra mobile enheder

Vinodol er absolut et besøg værd. Men book endelig bord i god tid, da restauranten er ekstremt populær. Vi sad ude i den overdækkede gård, hvilket nu fungerede udemærket. Maden er fantastisk, og betjeningen er yderst professionel. Absolut et besøg værd.

Dato for besøg: december 2016
Tak, Gblixt
Anmeldt 6. marts 2016 fra mobile enheder

Lidt konventionel restaurant med god kroatisk mad midt i Zagrebs centrum. Først svampesuppe, der blev serveret indlåne lavet af brød. Dernæst fantastisk lam serveret med grillede grøntsager. Tjenerne var opmærksomme og hensynfulde.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, 912hanner

Rejsende, der kiggede på Vinodol, kiggede også på

Zagreb, Central Croatia

Har du været i Vinodol? Fortæl om dine oplevelser!