“God oplevelse!”

Night Safari
Book på forhånd
47,01 $*
og derover
Singapore aftensafari med valgfri middagsbuffet
72,79 $*
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn, Aktiviteter for mindre børn
Anmeldt 23. august 2017 fra mobile enheder

Vi prøvede denne seværdighed i går aftes og var meget positive efter. Dejligt at hvor meget plads dyrene har at leve på og så er det stadig utrolig nemt at se dyrene, selv om natten.

Tak, Michelle A

Anmeldt 18. juni 2017 fra mobile enheder

Det var en rigtig fin oplevelse, at se dyrene om natten... og godt for ungerne at de lige skulle koncentrere sig lidt for at finde dyrene i mørket.
Man kan gå rundt i parken af små stier, eller tage safaribussen. Men når man lige kommer ind er der en enorm kø til safaribussen..vi så først deres dyreshow som også var rigtig fint, men også lang kø hertil. Så gik vi en tur i parken og tog safaribussen sidst.
Man kan ikke direkte tage metroen til zoo'en, men man skal skifte til en bus.

Tak, stella s
Anmeldt 10. marts 2016

Der er 1 live show med i din billet. Det er meget godt. Ellers synes vi oplevelsen var ok. Svært at se noget om natten. Og man kan ikke tage nogle billeder.

Tak, Osman B
Anmeldt 28. september 2015

Vi var på natte vandring i ZOO, dette var spænende, da vi aldrig havde set dyr om natten før, samtidigt kan man kun ta hatten af for alle guiderne, som kunne noget om alt. Anbefales at gøre et besæg her.

Tak, Kim J
Anmeldt 29. juli 2015 fra mobile enheder

En dyr omgang især når man betaler for at se dyr have det så slemt. Der er alt for mange dyr på alt for lidt plads, jeg er ked af at jeg støttede det.

Tak, Nicolai M

Rejsende, der kiggede på Night Safari, kiggede også på

Har du været i Night Safari? Fortæl om dine oplevelser!