“Super fantastisk sted”

og derover
National Orchid Garden Admission Ticket
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt for 10. august 2017 fra mobile enheder

National Orchid Garden er et fantastisk sted.
Der er smukt, men vigtigst af alt ikke kedeligt, jeg var afsted med hele min familie, dengang jeg var afsted. Min lillebror på 6 havde det sjovt, og det samme kan siges om mine forældre. Så et dejligt sted hele familien kan besøge.

Tak, Laura O
Filtrér

Anmeldt for 23. juli 2017 fra mobile enheder

Meget gennemført og meget megetsmuk have. De har alverdens orkideer i mange forskellige flotte farver.

Tak, Frederikke T
Anmeldt for 6. februar 2017 fra mobile enheder

Smuk park som bugner af smukke orkideer i alle farver og former. Selvom mange af orkideerne ikke var i blomst, var der stadig masser at kigge på. Der er en rolig og hyggelig stemning i haven. Det koster 5 SGD at komme ind i haven, og jeg synes det er pengene værd.

Tak, tina b
Anmeldt for 26. oktober 2016 fra mobile enheder

Intet mindre end en masse smukke orkideer. Det koster 5$ at komme ind og mindre for studerende. Hvis du/I er interesseret i orkideer, er det et besøg værd.

Tak, Sidsel N
Anmeldt for 23. oktober 2016 fra mobile enheder

Denne park er en del af den botaniske have og kræver indgangsbillet (5 Singaporedollars), men det er virkelig det værd. Det er verdens største samling af orkideer, og uanset om man er blomsterintetesseret eller ej, er det en tur værd. Imponerende og vildt smukt samt velholdt og rent.

Tak, Maria P

Rejsende, der kiggede på National Orchid Garden, kiggede også på

Har du været i National Orchid Garden? Fortæl om dine oplevelser!