“Et besøg værd!”

og derover
National Orchid Garden Admission Ticket
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt for 6. februar 2017 fra mobile enheder

Smuk park som bugner af smukke orkideer i alle farver og former. Selvom mange af orkideerne ikke var i blomst, var der stadig masser at kigge på. Der er en rolig og hyggelig stemning i haven. Det koster 5 SGD at komme ind i haven, og jeg synes det er pengene værd.

Tak, tina b
Filtrér

Anmeldt for 26. oktober 2016 fra mobile enheder

Intet mindre end en masse smukke orkideer. Det koster 5$ at komme ind og mindre for studerende. Hvis du/I er interesseret i orkideer, er det et besøg værd.

Tak, Sidsel N
Anmeldt for 23. oktober 2016 fra mobile enheder

Denne park er en del af den botaniske have og kræver indgangsbillet (5 Singaporedollars), men det er virkelig det værd. Det er verdens største samling af orkideer, og uanset om man er blomsterintetesseret eller ej, er det en tur værd. Imponerende og vildt smukt samt velholdt og rent.

Tak, Maria P
Anmeldt for 13. september 2016

Hvis man er det mindste interesseret i blomster, er dette et spændende sted at opleve.
Det er dejligt bare at gå lidt rundt og nyde de flotte orkideer og den hyggelige stemning, de har skabt.
Vi brugte en lille time derinde, og det var fint til at se stort set det hele, men uden at gå i dybden med det.

Tak, PiraElvira
Anmeldt for 4. maj 2016 fra mobile enheder

Virkelig et besøg værd. Haven er så velholdt og blomsterne så flotte i alverdens farver. Husk vand inden man går ind. Ingen boder i parken andet end ved indgangen.

Tak, Annmacom

Rejsende, der kiggede på National Orchid Garden, kiggede også på

Har du været i National Orchid Garden? Fortæl om dine oplevelser!