Åben i dag: 08.00 - 19.00

fra 37,50 $
fra 25,64 $
fra 73,15 $
Anmeldt d. 25. april 2016

Man kan ikke få nok af det.
Det er en rimelig pris billetter
Kan ikke beskrive hvor smukt det er ... besøgsværd

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, Basma S
Anmeldt d. 10. marts 2016

Her er der mange fantastiske blomster. Findes masser af forskellige farver og dufte. Man føler sig helt afsappet. Man kan tage nogle fantastiske billeder.

Dato for oplevelse: april 2015
Tak, Osman B
Anmeldt d. 29. februar 2016 fra mobile enheder

Denne del af Singapore Botanical Garden har virkelig et overvældende antal forskellige orkideer. Og selve præsentationen er meget spændende.

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, GrisVoyageurs
Anmeldt d. 6. august 2015

Rigtig hyggelig og flot have, men en helt enorm mængde orkide arter. The botanic garden, som er den park hvor orkide haven ligger er overraskende stor!

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, Mikkel V
Anmeldt d. 11. juni 2015

En pragtfuld og smuk oplevelse af mangfoldighed indenfor farver og dufte. Hvis man er blomsterelsker og især orchidé fan, så er dette sted et 'must' på en tur til Singapore. Vi var blevet det anbefalet af venner og det levede fuldt ud op til vores forventninger.

Dato for oplevelse: juli 2014
Tak, BenteH701