Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.234)
Filtrer anmeldelser
1.234 resultater
Medlemsvurdering
386
621
184
29
14
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
386
621
184
29
14
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.234 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 1 uge siden

  • Overnattede: september 2018, rejste som par
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ibis Styles Y, Manajer Umum hos Ibis Styles Yogyakarta, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 dage siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 2 uger siden

Overnattede: november 2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ibis Styles Y, Manajer Umum hos Ibis Styles Yogyakarta, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 2 uger siden

  • Overnattede: maj 2018, rejste med venner
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ibis Styles Y, Manajer Umum hos Ibis Styles Yogyakarta, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 3. juli 2017

  • Overnattede: juli 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ibis Styles Y, General Manager hos Ibis Styles Yogyakarta, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 22. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Accorhotels.com
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ibis Styles Y, General Manager hos Ibis Styles Yogyakarta, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser