“Autentisk og billigt”

Køkkener: Indonesisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 22. juli 2018 fra mobile enheder

Super fint sted - autentisk og velsmagende mad. Til meget billige penge. Vi spiste fire mennesker for 125 dk.

Tak, RikkeSylvester

Anmeldt 8. juli 2018 fra mobile enheder

Fundet på TripAdvisor og levede fuldt op til forventningerne. Kan helt klart anbefales. Gode smage, fine portioner og uforskammet billigt. Husk drikke penge ☺️

Tak, RonniBirk
Anmeldt 7. november 2017 fra mobile enheder

Dejlig mad, rent og pænt med god betjening. Fantastisk det kan gøres for den pris. Vi spiste 60-70kr for to personer.

Tak, gureng
Anmeldt 29. august 2017 fra mobile enheder

Maden her er VIRKELIG billigt! Vi spiste os mætte for i alt 50 DKK (ja for os begge to), det er vildt det kan gøres så billigt og stadig smage så godt!

Tak, Michelle A
Anmeldt 9. juli 2017 fra mobile enheder

Og så er det hammerende billigt. Rent og veltillavet madmåske ville det være bare lidt bedre hvis servicen var lidt mere omhyggeligt. Men tilgengæld var der fuld valuta i forhold til prisen. Vi spiste 5 voksne- forret, hovedret og drikkevarer til knap 300.000. Det billigste og nok også et af de bedste steder på vires rejse

Tak, LullabelleDK

Rejsende, der kiggede på Warung Ayu Food & Drink, kiggede også på

Har du været i Warung Ayu Food & Drink? Fortæl om dine oplevelser!