“Godt måltid”

Køkkener: Indonesisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 8. juli 2018 fra mobile enheder

Fundet på TripAdvisor og levede fuldt op til forventningerne. Kan helt klart anbefales. Gode smage, fine portioner og uforskammet billigt. Husk drikke penge ☺️

Dato for besøg: juli 2018
Tak, RonniBirk

Anmeldt 7. november 2017 fra mobile enheder

Dejlig mad, rent og pænt med god betjening. Fantastisk det kan gøres for den pris. Vi spiste 60-70kr for to personer.

Dato for besøg: november 2017
Tak, gureng
Anmeldt 29. august 2017 fra mobile enheder

Maden her er VIRKELIG billigt! Vi spiste os mætte for i alt 50 DKK (ja for os begge to), det er vildt det kan gøres så billigt og stadig smage så godt!

Dato for besøg: august 2017
Tak, Michelle A
Anmeldt 9. juli 2017 fra mobile enheder

Og så er det hammerende billigt. Rent og veltillavet madmåske ville det være bare lidt bedre hvis servicen var lidt mere omhyggeligt. Men tilgengæld var der fuld valuta i forhold til prisen. Vi spiste 5 voksne- forret, hovedret og drikkevarer til knap 300.000. Det billigste og nok også et af de bedste steder på vires rejse

Dato for besøg: juli 2017
Tak, LullabelleDK
Anmeldt 5. november 2016

Stedet er blevet udvidet og større. Kvaliteten af maden er meget fin. Altid fine og friske råvarer. Som noget nyt, tilbyder Ayu kokke-skole. Lær at lave indonesisk mad.Jeg deltog i skolen, og det var lærerigt og inspirerende

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, Stephenlindenhoff

Rejsende, der kiggede på Warung Ayu Food & Drink, kiggede også på

Buleleng District, Bali

Lovina Beach, Buleleng District

Har du været i Warung Ayu Food & Drink? Fortæl om dine oplevelser!