Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (4.620)
Filtrer anmeldelser
4.620 resultater
Medlemsvurdering
2.334
1.757
398
80
51
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.334
1.757
398
80
51
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 4.620 anmeldelser
Anmeldt d. 17. juli 2018 fra mobile enheder

Egentlig fint førstehåndsindtryk. Nem check in, god beliggenhed ved outlet shopping, lufthavn og cabel cars.
Værelserne var fine, men efterhånden blev luften dårligere og dårligere på værelset. Det var så fugtigt til sidst, at papir, pas og penge begyndte at krølle sammen. Efter første nat var luften så elendig på værelset at vi måtte skifte. Også her blev luften dårlig. Svaret var, at deres aircondition ikke kunne følge med når det regnede meget udenfor. Vi fik også en gammel og larmende affugter til værelset, da receptionen sagde det kunne hjælpe lidt. Det hjalp - men ikke meget.
Søde og hjælpsomme ansatte, men skandaløst med den dårlige luftkvalitet, som desværre mere eller mindre ødelagde opholdet :-( Vi endte med at være ekstremt skuffede!
Morgenmaden var glimrende, men for få ansatte til at servicere.

Dato for ophold: juli 2018
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, miklar_dk
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
NovotelCitygate, Manager hos Novotel Citygate Hong Kong, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juli 2018
Google Oversæt

Dear miklar_dk

Thank you very much for your comments and review of Novotel Citygate Hong Kong.
I am very sorry that your stay did not meet your expectations.
We have discussed your comments during our internal meetings and we are very thankful for your feedback. Indeed the weather was extremely humid during your stay and usually we follow various procedures to reduce the humidity inside the rooms. I have briefed the team to review the steps and we will monitor the progress.
Regarding your comment about the dehumidifier, we will review the assets and make necessary improvements and changes.
Thank you once again for your constructive feedback and we do hope to welcome you back in the near future with improved services.

Best regards
Greg Hoehn
Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 25. juni 2016

Fantastisk hotel tæt på lufthavnen og metro til city. Super lækkert og indbydende hotel. Lidt i den dyre ende, i forhold til andre hoteller i Asien. Men absolut alle pengene vær. Lækkert værelse, med god seng og dyne. Og den mest vidunderlige udsigt udover bjergene, vi boede i værelse 829. Der er 2 gratis flasker vand på værelset. Du får 20 min Wi-Fi i lobbyen uden beregning ellers koster det ekstra. Hotellet ligger i forbindelse med et flot center med blandt andet Mc Donnalds og i centerets kælder finder du metroen til city. Det koster 16,50 HKD at tage Metroen til Kowloon centrum med Octopus kort som købes i information på stationen til 150 HKD. Når du ikke længere skal bruge kortet aflevere du det igen i informationen til refundering- 9 HKD i administration. Vi benyttede os af en drik i barer om aftenen efter en lang varm dag i Kowloon. Det var ganske hyggeligt, men pris niveauet er lidt højt ( en sodavand og en øl 114 HKD). Der er gratis Shuttle bus til og fra lufthavnen hver 15 minut,. Du finder bussen i terminal 2 ved plads 29/30. Der er ingen information der nede om hvor hvilke busser holder, så hold øje. Det tager 5-7 minutter at kører til Hotellet fra lufthavnen. Kommer vi til Hong Kong igen vil vi helt sikkert benytte os af dette lækkere hotel igen.

Værelsestip: Få et værelse højt oppe med udsigt til svævbanen
Dato for ophold: juni 2016
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Tak, Krukkehaven
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
NovotelCitygate, General Manager hos Novotel Citygate Hong Kong, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juni 2016
Google Oversæt

Dear Krukkehaven,

Thank you for choosing to stay at Novotel Citygate and for taking the time to write such a comprehensive review.

I am very happy to read how much you enjoyed your stay and for commenting that you would choose to stay with us again when next visiting Hong Kong.

May I suggest that you join Accor Hotels free loyalty program LeClub; then when booking directly with the hotel or on Accor Hotels website you will be entitled to complimentary Wi-Fi when staying as well as a host of other benefits in subsequent stays.

We look forward to welcome you back.

Yours sincerely


Nicholas Cullum
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 3. oktober 2018

Dato for ophold: september 2018
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
NovotelCitygate, Manager hos Novotel Citygate Hong Kong, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. oktober 2018

Dato for ophold: september 2018
Rejsetype: Rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
NovotelCitygate, Manager hos Novotel Citygate Hong Kong, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018

Dato for ophold: september 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
NovotelCitygate, Manager hos Novotel Citygate Hong Kong, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser