Anmeldt d. 30. november 2016 fra mobile enheder

Sengen var dejligt stor men hård som et brædt. Til morgenmaden kørte aircon på fuld storm selvom det var minusgrader udenfor. Personalet fyldte ikke brødkurve igcfade op automatisk tul morgenmaden mad skulle bede om det. Det tig godt 10 min at få et spejleæg og der stod tom gryde hvor der havde været baked beans. Morgenmad levede simpelthen ikke op til 5 stjerner. Rengøring var ok. Pool område var ok.

Overnattede: november 2016, rejste som par
Tak, CopenhagenTimin
Anmeldt d. 26. august 2016 fra mobile enheder

Hotellet er godt placeret i Beijing. Meget tæt på alle seværdighederne. Værelserne er det bedste du kan få i Beijing - store og rene. Morgenmaden/brunch´en er fantastisk. Executice Chef Johathan Howes fra England kredser om alle sine kunder. Bedre mad kunne vi ikke forlange. Min kone har Gluten allergi hvilket blev håndteret perfekt. Helt klart et hotel vi kun kan anbefale til alle.

Overnattede: august 2016
2  Tak, kich_christensen
Anmeldt d. 5. august 2016 fra mobile enheder

Super hotel med en fin beliggenhed. Især baren på 10. Sal, morgenmadsbuffeten og værelsets størrelse var helt fantastisk. Vi kommer helt sikkert tilbage næste gang vi skal til Beijing.
Eneste minus er at de ansattes (som ellers gjorde det rigtig fint) engelsk ikke var specielt prangende.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Jonas L
Anmeldt d. 11. oktober 2015 fra mobile enheder

Dette er et af de bedste hoteller vi har været på. Super fin pool og varm spa.

Værelset absolut det allerbedste. Stort lyst og lækkert indrettet. Nespresso maskine, tekande 2 slags badekåber og tøfler.
Cleaning kom hver eftermiddag og gjorde klar til natten bl. andet med is i isspanden.

Hjælpsomt personale og fin morgenmad.

Overnattede: oktober 2015, rejste som par
Tak, Gunnhildur H
Anmeldt d. 25. juni 2015

Hotellet ligger i kort afstand fra de større turistattraktioner. Værelset var stort og rummeligt, gym og spa var lækkert, og hotellet er i det hele taget nyere og moderne.
Loungen var spild af penge: De talte ikke tilstrækkeligt engelsk og udvalget var ringe. Servicen, sproget og maden var langt bedre i hovedrestauranten. Hotellet er ved at gennemgå en større istandsættelse!

• Overnattede: juni 2015, rejste som par
Tak, Maiken Vørs J