Åben i dag: 07.30 - 18.00

fra 56,00 $
fra 16,00 $
fra 100,00 $
Anmeldt d. 12. november 2018 fra mobile enheder

En kæmpe oplevelse at besøge den flotte mur. Vi tog kabelvognen op, idet vi havde 2 små børn og klapvogne, kan klart anbefales.
Super lækre viewpoint og udsigt over Beijing!

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, Toke O
Anmeldt d. 7. november 2018 fra mobile enheder

Utroligt bygningsværk. Tag hele turen - shuttle bus til muren - lift hele vejen på til muren - udforske og gå på muren og se den fantastiske konstruktion og udsigt; se de mange trin for at kommer fra udsigtpost til udsigtspost - slut af med rutchebane tur tilbage til shuttlebussen. Fed oplevelse.

Dato for oplevelse: november 2018
Tak, martinaP8204XM
Anmeldt d. 25. september 2018 fra mobile enheder

Fantastisk besøg i flot vejr og vi gik op fra bunden hvilket der kan anbefales.
Storslået udsigt. Der sælges turist ting og der findes rigtig fine toiletter. Det er et godt sted at besøge muren!

Dato for oplevelse: september 2018
Tak, rasmusm7
Anmeldt d. 16. juli 2018 fra mobile enheder

Tog en halvdagstur til muren, hvilket blot betyder at man ikke stopper ved turist butikker på vejen.

Købte billetten for 380 Y. Andre ombord på bussen havde kun betalt 250 Y. Der kan åbenbart pruttes om priserne på de små rejsebureauer. Så pas på før du købet. Blev hentet på hotellet kl 6:30, men afleveret af den større bus i nærheden af hotellet kl 15:00.

Ved muren skal man betale 120 Y for ‘cable car’, hvilket er et must.

Når du kommer op på selve muren er nummeringen af de enkelte ‘watchtowers’ lidt uklar, men går man til venstre så går man mod 20’erne, mens højre er mod 14.

Ellers er muren jo fantastisk !

Dato for oplevelse: juli 2018
1  Tak, Reffeldt
Anmeldt d. 10. juli 2018

Gode muligheder for at besøge et stort stykke af muren. Både på steder, hvor det går stejlt opad og hvor det er mindre stjelt. Gode fotomuligheder. og gode spisemuligheder ved indgangen, ikke femstjernet, men godt nok.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, freefly2017