Åben i dag: 06.00 - 20.00
Book på forhånd

oversat af Google
Sådan kan du opleve Himmelstemplet (Tiantan-parken)
fra 5,99 $
fra 46,00 $
fra 15,99 $
fra 99,00 $
Anmeldt d. 19. oktober 2018

Himmeltemplet ligger smukt i en stor park centralt i Beijing. Omgivelserne er det hele værd og udover selve templet, kan man også se og stå på den berømte altersten. Kineserne anvender selv parken til afslapning og kortspil og betaler gladelig de 15 Yuan for at komme ind (30 Yuan hvis man også vil se templer og altersten).

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, Niels W
Anmeldt d. 22. februar 2018

Jeg vil anbefale at man har en guide med sig. Vi besøgte templet som en del af en booket tur, og det gav rigtig meget mening at have en guide med, der kunne fortælle alle de spændende historier.

Dato for oplevelse: februar 2018
Tak, Camila N
Anmeldt d. 7. august 2017 fra mobile enheder

Smukt med smukt på. Smuk beliggenhed, smukke farver, smuk arkitektur. Alt er symmetrisk udført, så er man fotointeresseret kan man fange mange smukke motiver.

Dato for oplevelse: april 2017
Tak, 895beritt
Anmeldt d. 2. august 2017

Dette er virkelig et besøg værd, og der er meget at se på, men det kræver at man har en guide med for at få det fulde udbytte.

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, OleT_10
Anmeldt d. 9. juli 2017 fra mobile enheder

Rigtigt flot tempel og området omkring er også fint. Læs og forstå historien inden man besøger templet.

Dato for oplevelse: august 2016
Tak, 197benjamind