Anmeldt d. 27. november 2017 fra mobile enheder

Vi havde 2 overnatninger og kunne godt have brugt et par stykker mere. Super sted med børn, hvor servicen og de store smil ikke bliver større. Stedet lægger ned til floden hvor flodhestene flyder rundt og da overnatningen foregår i telte kan de høres om natten.

Dato for ophold: november 2017
Tak, Dorthe J
Anmeldt d. 11. juni 2017

Det er en stor oplevelse at bo i et luxus telt midt i Masai Mara safari park lige ved siden af floden Mara.
Det er ikke fordi vi fik sovet så meget her, dels bliver man vækket af løvebrøl, latterhyl af hyæner og andre dyrelyde om natten, og så skal vi jo op klokken kvart i kvalme hver morgen for at komme ud og se til dyrene, eller op at flyve med ballon ud over parken for at se det hele oppe fra, med efterfølgende champagne og morgenmad på savannen.
Så er det rart at sidde med en drink med udsigt til floden og flodheste, krokodiller og elefanter inden vi skal ind at spise aftensmad.
Alt ialt et fantastisk sted.

Dato for ophold: maj 2017
Tak, Preben2015
Anmeldt d. 5. marts 2017 fra mobile enheder

Helt igennem fantastisk sted. ❤Vi var der 2 nætter. Kunne godt have brugt det dobbelte.
Placeringen ved floden er så genial.
Flodhestene bader hygger og snupper en slåskamp i ny og næ i floden.
Teltene er helt forrygende. Vores var ihvertfald.
Man ligger og hører ALLE lydene om natten. Gæt et dyr
Poolen skøn.
Maden dejlig.
Alt i alt bare et fuldstændig henrivende sted.
Kom der gerne igen .
Hakuna Matata.

Tak, J8865CCchristinab
Anmeldt d. 2. marts 2017

Uovertruffen beliggenhed lige ned til Mara floden. Man falder i søvn til lyden af flodhestenes samtaler.
Meget luksuriøse telte der alle har store terrasser med frit udsyn til floden og dyrene. Skønne fællesområder med mange hyggekroge. Bål med fantastisk stemning hver aften. Super god restaurant og lille bar.
Outstanding staff der er super venlige, imødekommende og serviceminded. Det perfekte sted for safari og stemningen af " Out of Africa "

1  Tak, Helle T
Anmeldt d. 18. februar 2017 fra mobile enheder

Det er et rigtig fedt sted, midt inde i masai Mara. Vi boede der i tre nætter og vi så hele the Big Five på en dag. At sove i telt er rigtig hyggeligt med alle lydene fra flodhestene og fuglene. Buffeten er god. Restauranten ligger rigtig godt lige ned til floden.

Jeg anbefaler stedet.

Tak, Simon S