“Både og.... ”
Anmeldelse af Snobs

Snobs
nr. 14 af 163 Restauranter i Luxor
Køkkener: International, Egyptisk
Velegnet til: Store grupper, Familier med børn, Særlige lejligheder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 20. marts 2018 fra mobile enheder

Snobs er egentligt et meget fint sted, I gammel engelsk kolonistil.
Personalet er sødt og hjælpsomt, og går meget op i etikette.
Maden er dog lidt både og... Forretterne var super lækre - blandt andet deres små forårsruller med feta, og deres tomatsalat kan anbefales. Dog var hovedretterne lidt kedelige, og ikke så smagfulde. Sejt kød, desværre..

Tak, veronicashstar

Anmeldt 10. april 2017

Under vores besøg i Luxor afsluttede vi med en hyggelig familiemiddag på Snobs. Menukortet består af både Egyptiske og internationale retter. Maden er perfekt og virkelig flot anrettet. Betjeningen er venlig og rar. Kan anbefales, hvis man ønsker et godt tilberedt måltid.

1  Tak, Jens J
Anmeldt 19. august 2016 fra mobile enheder

Fantastisk mad
Bøf smeltede på tungen
Flot tilbehør frisk
God betjening
En rigtig god oplevelse. Vil gerne anbefale til alle

Tak, jytte p
Anmeldt 28. marts 2016

Som tidligere gange, en god oplevelse både mad og personale som er utrolige til at genkende og huskevores tidligere besøg, gennem 10 år!
Maden enkel vel tillavet og gennemskuelig,vi glæder os til næste gang !

Tak, kstilling
snobsres, Owner hos Snobs, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. marts 2016

mange tak. Håber at se dig snart

Anmeldt 24. marts 2015

Snobs ligger centralt placeret i Luxor, ikke lang fra de store hoteller. Har besøgt restauranten stort set hver gang vi har været i Luxor, da de serverer super lækker mad. Har et godt udvalg på menukortet. Ingen alkohol, men alligevel en nydelse at spise der.

Tak, Jens J

Rejsende, der kiggede på Snobs, kiggede også på

Luxor, Nile River Valley

Har du været i Snobs? Fortæl om dine oplevelser!